  • 1. Data: 2010-03-07 06:59:40
    Temat: Re: <-> Odcinek Achillesa
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    news:hmthm8$9l1$1@news.onet.pl...
    | "Robakks" <R...@g...pl>

    | Czyli punkt na odcinku jest odcinkiem który ma pewną długość
    | a zerową szerokość. A jeśli z odcinków obok siebie zbudowany
    | jest kwadrat to cy odcinek ma grubość?

    Punkt matematyczny powstaje poprzez "nieskończony" i zakończony
    podział wymiaru. To Ty decydujesz czy dzielić wymiar na Alef0,
    contunuum czy na inną ilość fragmentów (fraktali).
    Ty również decydujesz który wymiar i w jaki sposób dzielisz
    (różniczkujesz). Gdy dzielisz kwadrat o wymiarze powierzchniowym 1*1
    w taki sposób by skracając jeden bok, drugi pozostawić constans,
    to oczywiście po zakończeniu podziału uzyskasz odcinek o dlugości 1
    i grubości 1/oo.
    Z takich odcinków możesz na powrót utworzyć kwadrat, prostokąt,
    romb itp. stosując odpowiednią ilość tych odcinków.
    Robakks
    *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸ c:psf,psi | apm

  • 2. Data: 2010-03-07 10:30:28
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
    > podział wymiaru. To Ty decydujesz czy dzielić wymiar na Alef0,
    > contunuum czy na inną ilość fragmentów (fraktali).

    Skoro mogę dzielić punkt na mniejsze punkty to dlaczego twierdzisz że ostatniego
    kroku Achillesa długości 1/continuum nie da się podzielić?

  • 3. Data: 2010-03-07 11:32:50
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    | "Robakks" <R...@g...pl>

    | Skoro mogę dzielić punkt na mniejsze punkty to dlaczego
    | twierdzisz że ostatniego kroku Achillesa długości 1/continuum
    | nie da się podzielić?

    Nie czytasz odpowiedzi które Ci udzielam, a w to miejsce wymyślasz
    sobie co byś odpowiedział gdybyś był Robakksem.
    Pisałem i powtórzę by nie było wątpliwości:
    Okrąg tocząc się po odcinku osiąga ostatni punkt o długości
    1/2^Alef0 = 1/continuum
    Ten punkt także jest podzielny np. liczba 1/2^continuum
    to punkt mniejszy od 1/continuum, ale okrąg gdy znajduje się
    na końcu odcinka w ostatnim punkcie, już go nie dzieli na mniejsze,
    bowiem zajmuje równocześnie:
    Jeden cały punkt
    dwie połówki
    cztery ćwiartki
    osiem ósemek
    itd.
    nie ma więc żadnej potrzeby by dzielić punkt skoro nie jest to
    związane z ruchem. Stojąc w punkcie nic już się nie rusza
    chociaż punkt jest podzielny.
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości i nie tylko :)

  • 4. Data: 2010-03-07 11:49:53
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    > związane z ruchem. Stojąc w punkcie nic już się nie rusza
    > chociaż punkt jest podzielny.

    Jak to nie jest związane z ruchem? Czy koło nie może się ruszyć o połowę tego
    odcinka?

  • 5. Data: 2010-03-07 12:35:32
    Od: "Robakks" <r...@o...eu>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    | "Robakks" <R...@g...pl>

    | Jak to nie jest związane z ruchem? Czy koło nie może się ruszyć
    | o połowę tego odcinka?

    Koło po osiągnięciu ostatniego punktu odcinka o długości 1/2^Alef0
    już się nie rusza bo jest na końcu. Bardzo Cię to dziwi?
    Czy Achilles stojąc na starcie i zajmując 1 punkt -- dokonuje podziału
    tego punktu na połówki?
    Oczywiście NIE.
    Co stoi to się nie rusza.
    Robakks
    *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

  • 6. Data: 2010-03-07 12:37:38
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > już się nie rusza bo jest na końcu. Bardzo Cię to dziwi?
    > Czy Achilles stojąc na starcie i zajmując 1 punkt -- dokonuje podziału

    Nie jest na końcu, jest 1/continuum przed końcem

  • 7. Data: 2010-03-07 13:10:55
    Od: "Robakks" <R...@i...eu>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    | "Robakks" <r...@o...eu>

    > Nie jest na końcu, jest 1/continuum przed końcem

    Po wykonaniu ostatniego kroku okrąg stoi na pierwszym punkcie
    od końca - dokładnie tak samo jak przed rozpoczęciem toczenia się
    stał na pierwszym punkcie od początku. To SYMETRIA.
    Długość punktu to oczywiście 1/2^Alef0 = 1/continuum
    EOT
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości i nie tylko :)