  • 11. Data: 2017-01-19 20:07:06
    Temat: Re: Jak to zrobic w kuchni?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości
    W dniu 2017-01-18 o 21:35, Majka pisze:

    >Nie da się.
    >Mam komórkę i tablet 10 cali z Windowsem.
    >Nie wyobrażam sobie gadać do 10 calowej deski

    Da sie. Zero w tym przyjemnosci, ale sie da :-)

    Tylko czy ktorys tej wielkosci ma funkcje telefonu ?
    Pozostaje gadanie przez sluchawke BT, albo Voip.

    >Poza tym jak sobie wyobrażasz rozmowę z koleżanką/mamą/córką/... na
    >temat, właśnie przeglądanego na stronie z wypiekami, przepisu na
    >ciasto z kremem i płatkami czekolady, czy dodać do tego wiśnie czy
    >morele, a może dać mniej cukru?

    Z wlasnej komorki ?

    Tak sie ciagle zastanawiam o co chodzi - nie ma w domu internetu z
    wifi ?
    Czy 5G sie marnuje, i warto by wykorzystac ...

    J.

  • 12. Data: 2017-01-20 00:19:50
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-01-18 20:35, Majka <k...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > W kuchni jest sobie stara słuchawka z abonamentem wszędzie gratis i 5 GB netu.
    > Ale ta słuchawka jest bardzo stara, i www się w tym nie da przeglądać - tylko
    dzwonimy wszyscy domownicy z tej komórki darmo wszędzie - taki telefon domowy z
    gratisem w postaci możliwości zabrania go ze sobą gdy rodzina jedzie do babci.
    > A net/www by się przydał, bo trzeba coś sprawdzić szybko, jakiś przepis, jakiś
    bank/przelew, duperele takie zwykłe...

    > Jeśli kupię smartfona - to będzie za mały, niewygodny ekran bo za mały by coś
    przeczytać na www.
    > Jeśli do www uruchamiam komputer - to jest za duży, za długo to trwa, i muszę
    włączyć router i wi-fi.

    > Jak pogodzić dzwonienie z dostępem do www? Podkreślam: głównie w kuchni.
    > Pewnie tablet.
    > Ale proszę o pomoc:
    >
    > 1. co wybrać?

    Do dzwonienia podłączyć takie coś: google: "słuchawka" retro.

    > 2. czy 7 cali będzie już ok? większy?

    Do przepisów wystarcza, 10 niewygodny.

  • 13. Data: 2017-01-21 01:53:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 21:35:41 UTC+1 użytkownik Majka napisał:
> [...]
    > 2. czy 7 cali będzie już ok? większy?
    > 3. po czym poznać, że tablet może być telefonem? niektóre maja slot na sim, ale czy
    każdy tablet ze slotem sim pozwala na dzwonienie i smsy?
    > 4. najchętniej kupię coś markowego, np. Lenovo czy Samsung - dobry kierunek czy
    inne/jakie firmy są ok?
    > 5. ma to być urządzenie w domu, jako telefon domowy z większym nieco ekranem dla
    www z karty sim, więc wielkość baterii czy waga tabletu mają znaczenie mniejsze. Nie
    wiem właściwie jakie cechy przy takim profilu/zadaniu są istotne?
    > 6. musi mieć modem 4G/LTE, czy też 3G wystarczy?
    > 7. Może ktoś wskaże jakiś konkretny fajny model?
    > 8. a może w ogóle idę w złym kierunku?
    >
    > Za każdą pomoc, wskazówkę lub komentarz dziękuję,
    > Majka

    http://www.geekbuying.com/item/Doogee-Y6-MAX-3GB-32G
    B-Smartphone---Silver-375881.html
    http://www.geekbuying.com/item/International-Version
    -Xiaomi-Mi-Max-3GB-64GB-Smartphone---Silver-369768.h
    tml

    Oba mam w rodzinie jako tablety z mozliwoscia dzwonienia.

  • 14. Data: 2017-01-21 01:57:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 22:47:48 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Mam 10 calowy tablet służący do czytania gazet (skany) i
    > książek (teks głownie w PDFie). Ciekawostką jest że to
    > urządzenie ma najwyższa rozdzielczość z posiadanych.
    > Ale do przeglądania stron wolę usiąść przy kompie gdzie
    > monitor ma ponad 20 cali i mniej męczy wzrok.

    Zalezy co sie przeglada.
    Wiele stron internetowych ma wersje w postaci apki na smartfona czy tablet i tam
    przegladanie jest wygodne.

  • 15. Data: 2017-01-21 02:08:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 23:05:14 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

> [...]
    > temat, właśnie przeglądanego na stronie z wypiekami, przepisu na ciasto
    > z kremem i płatkami czekolady, czy dodać do tego wiśnie czy morele, a

    Dać na glosnomowiacy?