  • 11. Data: 2004-07-10 13:25:04
    Temat: Re: Jak walczyć z takimi mailami?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako r...@n...pl <r...@n...pl> w artykule
    <news:1781.00000035.40efb0bd@newsgate.onet.pl> pisze:

    >> Osoba podpisana jako r...@n...pl <r...@n...pl> w artykule
    >> <news:1781.0000000f.40efa2cc@newsgate.onet.pl> pisze:
    >> Właściwa dla tego problemu jest strona <http://www.mks.com.pl>, a
    >> nie ta grupa.
    > Stronka nie działa

    Czyli nie dość że nie umiesz czytać, to jeszcze kilkasz na wszystko, co
    popadnie z wyjątkiem Windows Update.
    Szukaj innego antywira i przestań cytować podpisy.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 12. Data: 2004-07-10 14:32:57
    Od: r...@n...pl

> [...]
    > popadnie z wyjątkiem Windows Update.
    > Szukaj innego antywira i przestań cytować podpisy.

    Moze sposob pisania jest malo czytelny jak dla mnie wiec prosze o czytelna
    pomoc.

  • 13. Data: 2004-07-10 15:27:49
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.netmo.info>

    <r...@n...pl> wrote in message
    > Moze sposob pisania jest malo czytelny jak dla mnie wiec prosze o czytelna
    > pomoc.

    A moze Ty jestes głąb i nie rozumesz jak już Ci kilka osób napisało NIE TA
    GRUPA !!!!!!

  • 14. Data: 2004-07-10 15:29:09
    Od: Jakub Jankowski <s...@s...atn.pl>

    On Sat, 10 Jul 2004 16:32:57 +0200, rajo wrote:

> [...]
    [...]
    > Moze sposob pisania jest malo czytelny jak dla mnie wiec prosze o czytelna
    > pomoc.

    Z a i n s t a l u j p o r z ą d n y s k a n e r a n t y w i r u s o w y.

    Z a ł a t a j d z i u r y w s w o i m s y s t e m i e
    o p e r a c y j n y m (s k o r z y s t a j z W i n d o w s U p d a t e).

    O d p o w i a d a j ą c n a c z y j ś l i s t -- n i e c y t u j
    s y g n a t u r k i (s t o p k i, p o d p i s u) p r z e d p i ś c y.

    --
    Jakub Jankowski
    shasta AT spam DOT atn DOT pl

  • 15. Data: 2004-07-10 15:34:24
    Od: r...@n...pl

    > <r...@n...pl> wrote in message
    >

    > A moze Ty jestes głąb i nie rozumesz jak już Ci kilka osób napisało NIE TA
> [...]
    To takie bolesne ? Rozwiazaniem jest tez podpowiedz nie ta grupa raczej ta!
    A moze to jest za trudne?

  • 16. Data: 2004-07-10 15:41:22
    Od: r...@n...pl

> [...]
    >
    > O d p o w i a d a j ą c  n a  c z y j ś  l i s t  --  n i e  c y t u j
    > s y g n a t u r k i  (s t o p k i,  p o d p i s u)  p r z e d p i ś c y.

    Rozwin prosze ...O d p o w i a d a j ą c n a c z y j ś l i s t -- n i e
    c y t u j...? w tym jestem raczej goly!

  • 17. Data: 2004-07-10 16:08:32
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    <news:1781.00000109.40effe15@newsgate.onet.pl> pisze:

    > Moze sposob pisania jest malo czytelny jak dla mnie wiec prosze o
    > czytelna pomoc.

    Aha, pomoc. Proszę bardzo:
    Wróć na stronę główną Niusów Onetu http://niusy.onet.pl/ i przeczytaj
    uważnie wszystko, co jest tam napisane. Zwróć szczególną uwagę na to, co
    kryje się pod odnośnikiem opatrzonym słowami _etykieta_ _usenetu_. Jeśli
    to dla Ciebie za mało, to znajdź w katalogu grup grupę pl.internet.pomoc.

    Tu masz to samo, ale na skróty:
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    http://evil.pl/pip/
    http://www.killfile.pl

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 18. Data: 2004-07-11 05:55:36
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    r...@n...pl wrote:

    > Rozwin prosze ...O d p o w i a d a j ą c n a c z y j ś l i s t -- n i e
    > c y t u j...? w tym jestem raczej goly!

    PLONK !

    :-)

    debil...

    --
    VoMi7

  • 19. Data: 2004-07-11 16:52:52
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    r...@n...pl napisał(a):

    > Rozwin prosze ...O d p o w i a d a j ą c n a c z y j ś l i s t -- n i e
    > c y t u j...? w tym jestem raczej goly!

    Jaki debil, bueheheheheheh

    *PLONK*

    --