  • 1. Data: 2012-01-03 10:17:48
    Temat: Jak wgrać obrazek na serwer
    Od: "Miśko" <s...@g...pl>

    Witam
    Przepraszam ze może pisze nie w temacie, ale na innych grupach z tym
    związanym nikt się nie udziela
    Mam pytanie
    Chce wrzucić na mój serwer obrazek i go pozniej wywołać jako link.
    Jak wrzucam bezposrednio to link do obrazka się nie otwiera.
    Może ktoś wie co źle robie ??
    Dziękuje za porady.
    ps. nie chce korzystac z imageshack tylko zeby był bezposrednio na mojej
    stronie.

  • 2. Data: 2012-01-03 10:31:24
    Temat: Re: Jak wgrać obrazek na serwer
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 11:17:48 +0100, Miśko napisał(a):

    > ps. nie chce korzystac z imageshack tylko zeby był bezposrednio na mojej
    > stronie.

    Wielkość liter się zgadza ( w tym te z rozszerzenia)? :)
    --
    marcin

  • 3. Data: 2012-01-03 10:41:52
    Od: "Miśko" <s...@g...pl>

    > Wielkość liter się zgadza ( w tym te z rozszerzenia)? :)

    Tak, wgrałem obrazek do katalogu public_html bezposrednio

    http://xxxxxxxx.pl//xxxxx.jpg/

    I się nie otwiera

  • 4. Data: 2012-01-03 11:03:08
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 11:41:52 +0100, Miśko napisał(a):

    > http://xxxxxxxx.pl//xxxxx.jpg/
    > I się nie otwiera

    O ile to nie literówka, to może wywalić jeden / z linka :) Ten po .pl

    --
    marcin

  • 5. Data: 2012-01-03 11:07:37
    Od: "Miśko" <s...@g...pl>

    > O ile to nie literówka, to może wywalić jeden / z linka :) Ten po .pl

    :) Dobrze jest, tylko tutaj się walnąłem
    Wyskakuje mi taki błąd
    403 Forbidden
    You don't have permission to access this document.

  • 6. Data: 2012-01-03 11:09:54
    Od: "Miśko" <s...@g...pl>

    Już doszłem:)

    Po jpg skasowałem "/"

    I działa:)

  • 7. Data: 2012-01-03 11:30:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 12:09:54 +0100, Miśko napisał(a):

    > Już doszłem:)

    khm

    > I działa:)

    Czyli pierwsza część mojej podpowiedzi była prawdziwa :)
    --
    marcin