  • 1. Data: 2012-01-02 17:54:01
    Temat: Testowanie karty graficznej
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Jest podejrzenie, ze z grafika cos jest nie tak, bo co jakis czas komp
    zalicza resety, pamiec jest OK, testowana. Poza tym sypanie pojawilo sie
    mniej wiecej w okresie wymiany grafy na nowsza.
    Czym (jaki soft?) mocno "wygrzac" grafe i stwierdzic czy jest sprawna czy
    tez nie?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2012-01-02 17:57:00
    Temat: Re: Testowanie karty graficznej
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 02/01/2012 17:54, R.e.m.e.K wrote:
> [...]
    > mniej wiecej w okresie wymiany grafy na nowsza.
    > Czym (jaki soft?) mocno "wygrzac" grafe i stwierdzic czy jest sprawna czy

    Wygrzewanie to chyba oczywiste - 3D Mark, czy inny program i jedziesz
    kilka godzin.
    Ja jednak zadam inne pytanie: zasilacz daje rade?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-01-02 18:17:35
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 2 Jan 2012 18:54:01 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> [...]
    > mniej wiecej w okresie wymiany grafy na nowsza.
    > Czym (jaki soft?) mocno "wygrzac" grafe i stwierdzic czy jest sprawna czy

    OCCT. Przy okazji masz monitorowanie napięć. Spora szansa, że to wina
    zasilacza.

  • 4. Data: 2012-01-02 20:21:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wygrzewanie to chyba oczywiste - 3D Mark, czy inny program i jedziesz
    > kilka godzin.

    Lepszym (i zajmujacym znacznie mniej MB) bedzie furmark czy occt.

  • 5. Data: 2012-01-09 21:05:15
    Od: Nunez <n...@L...pl>

    W dniu 2012-01-02 18:54, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    > mniej wiecej w okresie wymiany grafy na nowsza.
    > Czym (jaki soft?) mocno "wygrzac" grafe i stwierdzic czy jest sprawna czy

    Np. Crysis 2 w pełnych detalach? Chyba jeden z lepszych "testerów" :-)

    --
    Pzdr
    Nunezik