  • 1. Data: 2009-06-07 12:51:40
    Temat: Jak wydac 100 zlotych z pakietu kwotowego w Plusie
    Od: Josh <j...@g...com>

    Witam!
    Mam na koncie ~100 zlotych, za 4 dni zmienia sie taryfa i pieniadze
    przepadna.
    W jakis sposob je odzyskac, lub w miare sensownie wydac?

    Naviexpert sprzedaje SMS-ami tylko dostep 4 dniowy, ustawienie
    wlasnego konta Premium SMS to strata 60% gotowki (i nie wiadomo czy
    sie wyrobia z czasem), a dzwonki za 10,98 sztuka jakos nie wydaja sie
    tak swietnym pomyslem:/

  • 2. Data: 2009-06-07 16:49:21
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Uzytkownik "Josh" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > wlasnego konta Premium SMS to strata 60% gotowki (i nie wiadomo czy
    > sie wyrobia z czasem), a dzwonki za 10,98 sztuka jakos nie wydaja sie

    Czesc pieniazkow mozesz przeznaczyc na zasilenie innej karty SIM - ale to
    jesli dobrze pamietam max 20zl.

    A poza tym zawsze mozna pograc w RMF, Radio Zet, konkursach jedynki itp :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-06-07 19:18:09
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:h0gr2n$fp9$1@inews.gazeta.pl...

    > Uzytkownik "Josh" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > Czesc pieniazkow mozesz przeznaczyc na zasilenie innej karty SIM -
    > ale to jesli dobrze pamietam max 20zl.

    Nie możesz.
    Już to nie działa

    Sławek

  • 4. Data: 2009-06-08 06:56:59
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    > wiadomości news:h0gr2n$fp9$1@inews.gazeta.pl...

    c.googlegroups.com...

    > Nie możesz.
    > Już to nie działa

    No prosze.. szkoda... to niezle cakiem bylo (czasem korzystalem).
    to co - zostaja SMSy na konkursy lub cele charytatywne :)
    Ewentualnie sextelefon :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2009-06-08 13:41:33
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > Mam na koncie ~100 zlotych, za 4 dni zmienia sie taryfa i pieniadze
    > przepadna.
    > W jakis sposob je odzyskac, lub w miare sensownie wydac?

    Kup starter Play Fresh za 5zl,
    wlacz usluge "zbieraj minuty" i wydzwon
    kase z Plusa na numer Playowy.

  • 6. Data: 2009-06-08 16:23:40
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Bolek pisze:

    > Kup starter Play Fresh za 5zl,
    > wlacz usluge "zbieraj minuty" i wydzwon
    > kase z Plusa na numer Playowy.

    dokładnie to samo chciałem zaproponować. Mam starter playa używany w tym
    celu, jakieś niewykorzystane minuty z abonamentów różnych itp
    "przelewam" na ten starter, minuty niby mają ważność 30 dni ale od
    ostatniej conajmniej dwuminutowej rozmowy :) Fakt niespecjalnie się to
    opłaca jeśli op kasuje po 70pare groszy za min (wychodzi wtedy wydatek
    1,50pln a dostaje sie 39 gr) ale w obliczu przepadnięcia lepsze to niż nic.