  • 1. Data: 2009-06-07 06:08:12
    Temat: [heyah] kilka pytań
    Od: dalmashin <d...@u...to.wp.pl>

    dwa miesiące temu przeszedłem z tiktaka na play i mimo, że tanio jest to
    jakość straszna. mieszkam w warszawie więc zasięg mam ale podczas rozmowy
    regularnnie co chwilę tracę głos na około 1s (rozmówca nawija nadal więc
    nie trudno przewidzieć że traci się w tym momencie wątek). net działa tak
    sobie. sprawdzałem na trzech telefonach i dwóch numerach zatem wina sieci
    albo tego, że numery były przenoszone. postanowiłem wypróbować heyah. mam
    cztery małe pytanka odnośnie heyah:
    1. czy po upływie ważności wychodzących działa net?
    2. ile czasu ważne jest konto na przychodzące po upływie ważności na
    wychodzące?
    3. czy stan konta się zeruje w momencie upływu ważności wychodzących?
    4. ile kosztuje przeniesienie numeru z playa do heyah? 50zł czy 0zł? czy
    play daje taką możliwość w praktyce tzn. czy nie blokuje możliwości?

    --
    hey!
    d...@u...to.wp.pl

  • 2. Data: 2009-06-07 06:25:34
    Temat: Re: [heyah] kilka pytań
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    dalmashin pisze:
> [...]
    > 4. ile kosztuje przeniesienie numeru z playa do heyah? 50zł czy 0zł? czy
    > play daje taką możliwość w praktyce tzn. czy nie blokuje możliwości?

    ale w Heyah tez sie zdarzaja takie przerwy 1
    sekundowe
    az

  • 3. Data: 2009-06-07 09:22:29
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    > cztery małe pytanka odnośnie heyah:
    > 1. czy po upływie ważności wychodzących działa net?

    Tak dziala.

    > 2. ile czasu ważne jest konto na przychodzące po upływie ważności na
    > wychodzące?

    3 miesiace.

    > 3. czy stan konta się zeruje w momencie upływu ważności wychodzących?

    Nie zeruje.

    > 4. ile kosztuje przeniesienie numeru z playa do heyah? 50zł czy 0zł? czy
    > play daje taką możliwość w praktyce tzn. czy nie blokuje możliwości?

    Nie wiem.

  • 4. Data: 2009-06-07 10:05:58
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    50 zł

  • 5. Data: 2009-06-07 10:27:07
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Tomek pisze:

    > 50 zł
    play nie pobiera opłat za przeniesienie numeru

  • 6. Data: 2009-06-07 10:33:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Jun 2009 12:27:07 +0200, osiek napisał(a):

    > play nie pobiera opłat za przeniesienie numeru

    To jeszcze wyjaśnij łaskawie to:
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty
    _Play_Fresh.pdf
    5. Opłata za przeniesienie numeru MSISDN (numeru telefonu) do sieci innego
    operatora 50 PLN

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-06-07 10:46:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1rt2dajdre5g1$.gch0wv6yyuro.dlg@40tude.net>,
    dalmashin <d...@u...to.wp.pl> wrote:

    > 4. ile kosztuje przeniesienie numeru z playa do heyah? 50zł czy 0zł? czy
    > play daje taką możliwość w praktyce tzn. czy nie blokuje możliwości?

    Poczekaj jeszcze miesiac.

    TA

  • 8. Data: 2009-06-07 11:01:47
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    _Play_Fresh.pdf
    > 5. Opłata za przeniesienie numeru MSISDN (numeru telefonu) do sieci innego

    hmmm wobec poniższej informacji:
    http://telepolis.pl/news.php?id=14703
    to albo mają nieaktualny regulamin na stronie albo faktycznie pobierają
    opłaty. Może jakiś praktyk się wypowie (ponoć te parę numerów
    miesięcznie przenosi się z playa ;) )

  • 9. Data: 2009-06-07 11:35:53
    Od: dalmashin <d...@u...to.wp.pl>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 09:22:29 +0000 (UTC), Darek napisał(a):

    > Tak dziala.

    > 3 miesiace.

    > Nie zeruje.

    > Nie wiem.