  • 1. Data: 2009-06-07 12:57:19
    Temat: iPhone's killers
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.
    Tylko, ze jak to kiedys Pietrzak powiedzial: 'jak to jest, ze skoro my
    prowadzimy, to ciagle doganiamy'?
    TA

  • 2. Data: 2009-06-07 14:19:31
    Temat: Re: iPhone's killers
    Od: "Luke " <m...@W...gazeta.pl>

    > Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.

    Tylko którego iPhone-a mają kilować? 3G czy tego co ma mieć premierę lada
    dzień? A może ledwie zawlaczą z pierwszą generacją?

    --
    Luke

  • 3. Data: 2009-06-07 14:55:22
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.
    > Tylko, ze jak to kiedys Pietrzak powiedzial: 'jak to jest, ze skoro my

    I jakiej odpowiedzi sie spodziewasz?
    moze coś wiecej napiszesz o wyczekiwanych kilerach? jakiś url?

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-06-07 14:55:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0gi9j$a6k$1@inews.gazeta.pl>,
    "Luke " <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Tylko którego iPhone-a mają kilować? 3G czy tego co ma mieć premierę lada
    > dzień? A może ledwie zawlaczą z pierwszą generacją?

    No tego jeszcze nie wiadomo.
    Niestety, w radio podali tylko, ze Palm bedzie mial zabojcza, wysuwana
    klapke z klawiatura.

    TA

  • 5. Data: 2009-06-07 16:47:11
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    > Podobno ma byc ich dwoch. Nowy Palm i nowy HTC.
    > Tylko, ze jak to kiedys Pietrzak powiedzial: 'jak to jest, ze skoro my
    > prowadzimy, to ciagle doganiamy'?

    A ja slyszalem, ze Blackberry Storm mialo byc iPhone killer :)
    Jak widac, to okreslenie spodobalo sie wiekszej ilosci ludzi...
    Slyszalem tez, ze Samsung Omnia to iPhone killer :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 6. Data: 2009-06-07 16:53:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 18:47:11 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):

    > A ja slyszalem, ze Blackberry Storm mialo byc iPhone killer :)
    > Jak widac, to okreslenie spodobalo sie wiekszej ilosci ludzi...

    To jakbyś powiedział, że Golf jest Łada killer.

    Blackberry sprzedaje się sporo więcej niż iPoo.
    W tym samego tylko modelu Curve sprzedało się więcej niż ipoo, a jeszcze
    jest Storm i Bold.

    Przykładowy ranking ze stycznia tego roku:
    1. BlackBerry Curve
    2. Apple iPhone
    3. BlackBerry Storm
    4. LG Voyager
    5. LG Dare
    6. BlackBerry Bold
    7. Samsung Rant
    8. Samsung Behold
    9. Samsung Instinct
    10. LG Env2

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-06-07 16:55:44
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Przykładowy ranking ze stycznia tego roku:
    > 1. BlackBerry Curve
    > 2. Apple iPhone
    > 3. BlackBerry Storm
    > 4. LG Voyager
    > 5. LG Dare
    > 6. BlackBerry Bold
    > 7. Samsung Rant
    > 8. Samsung Behold
    > 9. Samsung Instinct
    > 10. LG Env2

    W Polsce, USA, Bangladeszu, w Europie czy na Świecie?

  • 8. Data: 2009-06-07 17:00:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Jun 2009 18:55:44 +0200, osiek napisał(a):

    > W Polsce, USA, Bangladeszu, w Europie czy na Świecie?

    Tam, gdzie sprzedaż lub jej brak decyduje o istnieniu lub nie producenta. W
    USA. Pozostałe rynku to taki ozdobny przypierdak.

    Dla przykładu - telefon który wchodzi z gigantycznym hukiem i jest
    oczekiwany dużo bardziej niż iPhone, nie ma wciąż wersji GSM. W ogóle nie
    ma takiej wersji jeszcze, istnieje dopiero w zapowiedziach, w mglistej
    przyszłości. Mam na myśli Palm Pre

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 9. Data: 2009-06-07 17:15:45
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > oczekiwany dużo bardziej niż iPhone, nie ma wciąż wersji GSM. W ogóle nie
    > ma takiej wersji jeszcze, istnieje dopiero w zapowiedziach, w mglistej

    nie wiem o jakiej mglistej przyszłości mówisz ale pojawiły się już
    pierwsze recenzje Pre:
    http://www.engadget.com/2009/06/03/palm-pre-review/
    http://www.nytimes.com/2009/06/04/technology/persona
    ltech/04pogue.html?_r=2&pagewanted=2&hp
    http://ptech.allthingsd.com/20090603/palms-new-pre-t
    akes-on-iphone/
    http://gizmodo.com/5277499/palm-pre-review

    I z tego co widać i z tego co ludzie z tzw "środowiska jabłkowego" mówią
    jest to ciekawa propozycja.

    A swoją drogą dziwi mnie że powołujesz się na wyniki sprzedaży w USA a
    jednocześnie zarzucasz iPhonowi że nie ma MMS. Toć w hameryce nie za
    bardzo wiedzą co to jest. iPhone to niezła propozycja od razu dodam
    niebiznesowa przeznaczona i stworzona z myślą o tamtejszym rynku. Reszta
    to zacytuję: ,,ozdobny przypierdak"

  • 10. Data: 2009-06-07 17:20:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Jun 2009 19:15:45 +0200, osiek napisał(a):

    > nie wiem o jakiej mglistej przyszłości mówisz ale pojawiły się już
    > pierwsze recenzje Pre:

    Żadna z tych recenzji nie dotyczy wersji GSM

    > A swoją drogą dziwi mnie że powołujesz się na wyniki sprzedaży w USA a
    > jednocześnie zarzucasz iPhonowi że nie ma MMS. Toć w hameryce nie za

    Powołuję się, bo tam był nazywany iPhone killerem - skoro przytoczyłeś
    amerykańskie określenie, nie od rzeczy będa amerykańskie statystyki

    > bardzo wiedzą co to jest. iPhone to niezła propozycja od razu dodam
    > niebiznesowa przeznaczona i stworzona z myślą o tamtejszym rynku. Reszta
    > to zacytuję: ,,ozdobny przypierdak"

    tak, to fakt, większość sprzedaży poszła do USA. Co zresztą jest mniej
    więcej zgodne z ich statystycznymi predyspozycjami intelektualnymi :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.