  • 1. Data: 2009-06-07 11:08:16
    Temat: MultiPOP
    Od: "Luki" <l...@w...pl>

    Mam takie pytanko:

    Jeżeli mam aktywne konkto w POPie na połączenia przychodzące i doładuję
    konto z telefonu z abonamentem na kwotę 6 zł to jak wykupię MultiPOPa to
    będę mógł dzwonić na Orange i stacjonarne przez 30 dni?
    Czy tylko przez 2 dni w związku z tym, że takie małe doładowanie przedłuża
    rozmowy wychodzące tylko o 2 dni?

    Z góry dzięki za odpwoiedź.
    Pozdrowienia dla grupowiczów.

  • 2. Data: 2009-06-07 11:39:46
    Temat: Re: MultiPOP
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Luki pisze:
> [...]
    > będę mógł dzwonić na Orange i stacjonarne przez 30 dni?
    > Czy tylko przez 2 dni w związku z tym, że takie małe doładowanie przedłuża

    przez 30 dni. Ale jak zadzwonisz do obcej sieci to usłyszysz brak
    srodkow na koncie...

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-06-07 11:43:20
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]

    tylko zostaw w spokoju ten telefon z abonamentem, tylko kup doładowanie
    przelewem sms, na kwote 6zł za 4.5zł...

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-06-07 22:02:15
    Od: "Luki" <l...@w...pl>

    > tylko zostaw w spokoju ten telefon z abonamentem, tylko kup doładowanie
    > przelewem sms, na kwote 6zł za 4.5zł...
    >
    > ToMasz

    Jak to zrobić??

  • 5. Data: 2009-06-07 22:09:49
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Luki pisze:

    > Jak to zrobić??

    sory, na allegro kup. Są aukcje typu 2zł- lub krotność za 1.5zł -przelew
    sms. Dalej pytaj sprzedawców. pakiet bedziesz musiał kupić ze strony
    orange, bo na smsa Ci braknie
    ToMasz

  • 6. Data: 2009-06-07 22:33:49
    Od: "Luki" <l...@w...pl>

    > sory, na allegro kup. Są aukcje typu 2zł- lub krotność za 1.5zł -przelew
    > sms. Dalej pytaj sprzedawców. pakiet bedziesz musiał kupić ze strony
    > orange, bo na smsa Ci braknie
    > ToMasz

    Heh... dobre.
    Dzięki - nie wiedziałem o tym.

  • 7. Data: 2009-06-10 17:39:51
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    > Heh... dobre.
    > Dzięki - nie wiedziałem o tym.

    oblukaj teraz promocja że za 6 zł masz nie 30minut ale godzina a i włączenie
    pakiedu odbywa się kombinacją klawiszy

    f.