  • 1. Data: 2011-08-31 19:54:29
    Temat: Jak z MPEG4 na MPEG2 ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam TV z MPEG2 - plazma Pioneera. Jedyna chyba dostepna karta CI nie dziala
    z tym modelem (tak jest w opisie). No to poztsaje kupno dekodera. I tu mam
    pytanie : czy sa dekodery tak jakby pasywne ? Czyli taka tylko przejsciowka
    na kablu i tyle (wejscie z anteny MPEG4 i wyjscie MPEG2) ? Bo nie chce miec
    do tego zadnego pilota, przelaczania kanalow, nagrywania i innych bajerow.
    Chcialbym po prostu miec od razu sygnal MPEG2 na wejsciu telewizora (i wtedy
    w TV wszystko moge zrobic)

    Fantom

  • 2. Data: 2011-08-31 20:00:55
    Temat: Re: Jak z MPEG4 na MPEG2 ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 21:54:29 +0200, Fantom napisał(a):

> [...]
    > Chcialbym po prostu miec od razu sygnal MPEG2 na wejsciu telewizora (i wtedy

    Chcieć możesz.
    Zmień telewizor albo kup zewnętrzny tuner.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-08-31 20:20:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-31 21:54, Fantom pisze:
> [...]
    > nagrywania i innych bajerow. Chcialbym po prostu miec od razu sygnal
    > MPEG2 na wejsciu telewizora (i wtedy w TV wszystko moge zrobic)

    a tego empega drugiego to jak chcesz wpuścić do swojego telewizora?

  • 4. Data: 2011-09-01 07:22:16
    Od: "t-1" <t...@o...spam.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innych bajerow. Chcialbym po prostu miec od razu sygnal MPEG2 na wejsciu
    > telewizora (i wtedy w TV wszystko moge zrobic)

    Temat ma mało wspólnego z tą grupą raczej zapytaj na pl.misc.elektronika.
    Może da się wymienić jakiś moduł w telewizorze.
    A może w Pioneer.pl to wiedzą.
    t-1

  • 5. Data: 2011-09-03 09:12:44
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > a tego empega drugiego to jak chcesz wpuścić do swojego telewizora?

    No na wejscieantenowe MPEG2

    Fantom

  • 6. Data: 2011-09-03 09:13:22
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Chcieć możesz.
    > Zmień telewizor albo kup zewnętrzny tuner.

    Zewnetrzny tuner ? Gdzie czegos takiego szukac ? I na wyjsciu bedzie mpeg2
    czy zwykla analogowka ?

    Fantom

  • 7. Data: 2011-09-03 09:14:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Sep 2011 11:13:22 +0200, Fantom napisał(a):

    > Zewnetrzny tuner ? Gdzie czegos takiego szukac ? I na wyjsciu bedzie mpeg2
    > czy zwykla analogowka ?

    W sklepach. Na wyjściu może być HDMI skoro nie chcesz analogówki.

  • 8. Data: 2011-09-03 09:21:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Sep 2011 11:12:44 +0200, Fantom napisał(a):

    > No na wejscieantenowe MPEG2

    ale oczywiście zanim napisałeś tą wiekopomną myśl powyżej, poczytałeś
    choćby kilka linijek o DVB-T i doczytałeś, że MPEG4 daje duzo większą
    kompresję i na jednym kanale mieści się więcej programów?

    Zakładam, że jako inteligentny człowiek oczywiście TAK, więc proszę,
    wyjaśnij mi w kilku prostych słowach, jak sobie wyobrażasz taką sytuację?
    Zakładając oczywiście, ze jakaś firma byłaby tak zdesperowana, że podjęłaby
    się zrobienia kompletnie nietypowego urządzenia, które jednocześnie
    dekodowałoby kilkadziesiąt kanałów MPEG4, być może nawet w HD, poźniej
    potrafiłoby to zakodować w MPEG2 i wpuścić w modulator.
    Tak dokładnie, to mam trzy pytania:
    - kto dopłaciłby różnicę między ceną elementów do tego (około ceny dobrego
    samochodu) a ceną którą byłbyś skłonny za to zapłacić?
    - jak podciągnąłbyś wodę (albo klimatyzację) obok telewizora, żeby to
    schłodzić?
    - jakim cudem wcisnąłbyś przepustowość wynikającą z ilości programów MPEG4
    na jednym kanale przekodowanych w MPEG2?
    Bardzo jestem ciekawy.. bardzo.

  • 9. Data: 2011-09-03 10:22:36
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Fantom:

    | Mam TV z MPEG2 - plazma Pioneera. Jedyna chyba dostepna
    | karta CI nie dziala...

    Jezeli transkodowanie nie dziala:
    [Moduł Neotion FTA NP4+ MPEG-4]
    http://www.hollex.pl/moduly-ci-cams/1583-modul-neoti
    on-fta-np4-mpeg-4

    cena : 179.00 PLN

    http://www.hollex.pl/zdjecia/8031.pdf
    -=-=-

    To tylko serwis zna odpowiedz.

    | Bo nie chce miec do tego zadnego pilota,

    Raczej zapomnij o tym.

    Za podobna cene mozesz miec dodatkowy odbiornik przystawke
    DVB-T i po kabelku HDMI przepiekny obraz.

    http://www.hollex.pl/odbiorniki-dvb-t/

    3m się, jp

  • 10. Data: 2011-09-03 20:38:21
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Jezeli transkodowanie nie dziala:
> [...]

    To wlasnie ta karta CI - podobno nie dziala z Pioneerami :(

    Fantom