  • 1. Data: 2011-08-31 02:45:54
    Temat: Od 1 sierpnia dostęp do telewizji cyfrowej dostanie 87 proc. Polaków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Od 1 sierpnia dostęp do telewizji cyfrowej dostanie 87 proc. Polaków
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9996424,Od_1_sie
    rpnia_dostep_do_telewizji_cyfrowej_dostanie.html

    Co mogę dodać/dokupić do starego telewizora aby oglądać
    cyfrową TV z anteny? Czy tylko nowy TV LCD da radę ?

  • 2. Data: 2011-08-31 17:07:20
    Temat: Re: Od 1 sierpnia dostęp do telewizji cyfrowej dostanie 87 p=?iso-8859-2?Q?roc._Polak=F3w_?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Pszemol wrote:

    > Co mogę dodać/dokupić do starego telewizora aby oglądać
    > cyfrową TV z anteny? Czy tylko nowy TV LCD da radę ?

    Tuner cyfrowy podlączony przez Euro. Na aledrogo pełno tego jest.

    P.

  • 3. Data: 2011-08-31 17:16:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Co mogę dodać/dokupić do starego telewizora aby oglądać
    > cyfrową TV z anteny? Czy tylko nowy TV LCD da radę ?

    ipada albo iphona !-)

  • 4. Data: 2011-08-31 17:26:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    rpnia_dostep_do_telewizji_cyfrowej_dostanie.html

    > ipada albo iphona !-)

    Hurra, to już mam jedno z nich :-)
    Pewnie poślę to przez wifi do mojego Sony Trinitrona :-)

  • 5. Data: 2011-08-31 20:34:16
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-31 04:45, Pszemol pisze:
> [...]
    >

    > Co mogę dodać/dokupić do starego telewizora aby oglądać
    > cyfrową TV z anteny? Czy tylko nowy TV LCD da radę ?

    Kup zewnętrzny tuner DVB-T zwany też STB, musi spełniać wymagania:
    http://dziennikustaw.gov.pl/D2009221174201.pdf.
    Minimum podane w specyfikacji tunera to:
    AUDIO: E-AC-3(DD+),
    VIDEO: H.264/AVC HDTV(MPEG-4 HD).

    Praktycznie wszystkie oferują możliwość nagrywania programu na USB, po
    zmianie TV będzie za magnetowid.

    --
    wq

  • 6. Data: 2011-08-31 20:41:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mailkontent" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > VIDEO: H.264/AVC HDTV(MPEG-4 HD).
    >
    > Praktycznie wszystkie oferują możliwość nagrywania programu
    > na USB, po zmianie TV będzie za magnetowid.

    Fajnie, dzięki.

  • 7. Data: 2011-08-31 22:02:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 31.08.2011 22:41, Pszemol pisze:
    > "Mailkontent" <m...@o...pl> wrote in message
    rpnia_dostep_do_telewizji_cyfrowej_dostanie.html

    > Fajnie, dzięki.
    Fajnie to by było jakby kolega dał jakiś link do sprawdzonego modelu. bo
    na wielu aukcjach wiadomego portalu są takie urządzenia które mają tylko
    mpeg-2 - wiec kiszka. Druga sprawa w jakim formacie jest nagranie na USB?

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-09-01 05:10:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-01 00:02, ToMasz pisze:
> [...]
    > mpeg-2 - wiec kiszka. Druga sprawa w jakim formacie jest nagranie na USB?

    http://allegro.pl/tuner-dekoder-dvb-t-mpeg-4-nagrywa
    rka-najtaniej-i1775319941.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 9. Data: 2011-09-01 06:24:32
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2011-09-01 07:10, pawell32 pisze:

    > http://allegro.pl/tuner-dekoder-dvb-t-mpeg-4-nagrywa
    rka-najtaniej-i1775319941.html

    A jest zgodny z E-AC3, bo w opisie o dźwięku ani słowa ?

    --
    wq

  • 10. Data: 2011-09-01 06:29:38
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

> [...]
    > mpeg-2 - wiec kiszka. Druga sprawa w jakim formacie jest nagranie na USB?

    Podaj link do urządzenia nagrywającego program DVB-T w innym standardzie
    jak .ts

    --
    wq