  • 11. Data: 2011-09-03 20:45:02
    Temat: Re: Jak z MPEG4 na MPEG2 ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > się zrobienia kompletnie nietypowego urządzenia, które jednocześnie
    > dekodowałoby kilkadziesiąt kanałów MPEG4, być może nawet w HD, poźniej
    > potrafiłoby to zakodować w MPEG2 i wpuścić w modulator.
    > Tak dokładnie, to mam trzy pytania:
    > - kto dopłaciłby różnicę między ceną elementów do tego (około ceny dobrego
    > samochodu) a ceną którą byłbyś skłonny za to zapłacić?
    > - jak podciągnąłbyś wodę (albo klimatyzację) obok telewizora, żeby to
    > schłodzić?
    > - jakim cudem wcisnąłbyś przepustowość wynikającą z ilości programów MPEG4
    > na jednym kanale przekodowanych w MPEG2?

    Tak, czytalem kilka linijek. I wyjasniam w jednym zdaniu/linku :
    http://www.hollex.pl/moduly-ci-cams/1583-modul-neoti
    on-fta-np4-mpeg-4

    O tej karcie wczesniej pisalem. Nie kosztuje tyle ile dobry samochod i robi
    dokaldnie to o co mi chodzi .... tylko, ze nie dziala z moim modelem :(
    Wiec problem da sie rozwiazac, tylko niestety chyba na swiecie jedyny taki
    model/modul istnieje.

    Fantom

  • 12. Data: 2011-09-03 21:18:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Sep 2011 22:45:02 +0200, Fantom napisał(a):

> [...]
    > Wiec problem da sie rozwiazac, tylko niestety chyba na swiecie jedyny taki

    tak, ale taka karta niczego nie koduje.
    Dostaje już odebrany przez głowicę UHF/VHF kanał TV ze strumieniem MPEG4 i
    po zdekodowaniu podaje już zdekodowany strumień danych bezpośrednio do
    układów wyświetlających obraz.
    Żadne urządzenie zewnętrzne nie będzie miało takiej możliwości. Nigdy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2011-09-05 20:51:21
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > tylko niestety chyba na swiecie jedyny taki model/modul istnieje

    Tak. I roznie dziala, lub nie, z roznymi odbiornikami.

    Dzialanie modulu polega, jak juz napisalem, na zamianie strumienia
    MPEG4 na MPEG2, podobnie jak sie zamienia strumien zaszyfrowany,
    np. w Nagra, na TS odszyfrowany, ktory mozna potem bez problemu
    nagrywac na HDD czy pendrajwie.

    Role przekierowania i scalania strumieni, pelni fragment IC
    nazywajacy sie "TS merger/router".

    W przypadku STi7101, moze on dodatkowo, m.inn. scalac trzy
    zewnetrzne strumienie, obsluguje autoryzacje NRSS-A, routuje
    - zarzadza strumienimi dla DVB-CI i CableCARD.

    > MPEG4 daje duzo większą kompresję i na jednym kanale mieści się
    > więcej programów?

    Tutaj jest to zupelnie nieistotne, poniewaz szerokosc szyny jest
    zupelnie wystarczajaca. Oczywiscie w zaleznosci od realizacji
    technicznej moga byc rozna znieksztalcenia konwersji, konflikty
    sygnalow. Nie jest to standardowa, znormalizowan funkcja DVB-CI.

    > tak, ale taka karta niczego nie koduje.

    Koduje w MPEG2 zdekodowany sygnal MPEG4.

    > po zdekodowaniu podaje już zdekodowany strumień danych
    > bezpośrednio do układów wyświetlających obraz.

    Nie, podaje na "TS merger/router", a tam jest jeszcze troche do
    wyjscia cyfrowego z IC i do "układów wyświetlających obraz".

    > Bo nie chce miec do tego zadnego pilota,

    Kup lotnika uniwersalnego.

    Oczywiscie w serwisie mozesz sie dowiedziec, czy maja na to jakis
    "lek", ale watpie.

    Pzdr.J.P.

  • 14. Data: 2011-09-07 09:50:50
    Od: "t-1" <t...@o...spam.pl>

    > To wlasnie ta karta CI - podobno nie dziala z Pioneerami :(
    >
    > Fantom
    Raczej nie działa.
    http://www.hdtv.com.pl/forum/pioneer/21133-dvb-t-mpe
    g-4-w-508xd.html

    t-1

  • 15. Data: 2011-09-07 16:25:44
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    t-1:

    | Raczej nie działa.
    | http://www.hdtv.com.pl/forum/pioneer/21133-dvb-t-mpe
    g-4-w-508xd.html

    no tak, watek z przed trzech i pol roku, i widac, ze Pionier ma
    bardzo seksualne podejscie do sprawy

    tez sadze, ze sprawa jest w tym wypadku beznadziejna

    ale kiedy bywaja watpliwosci, to widze, ze hollex idzie na reke:
    http://www.hollex.pl/moduly-ci-cams/1583-modul-neoti
    on-fta-np4-mpeg-4

    "W przypadku braku współpracy można w ciągu 10 dni zwrócić
    nieuszkodzony moduł do firmy Hollex Sat Systems - zwrócimy pieniądze
    na konto."

    -=-=-=-=-

    prawdziwy horor to sie zacznie za 4-5 lat, jak p.urzednicy przejda
    na DVB-T2

    tutaj to zaden modul nie pomoze, czy inny transformatorek FFT
    na TG51, lub PCF82, jezeli nie przewidziano wymiany tjunera

  • 16. Data: 2011-09-13 07:12:03
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Raczej nie działa.
    > http://www.hdtv.com.pl/forum/pioneer/21133-dvb-t-mpe
    g-4-w-508xd.html

    Ja mam 7 generacje - pytanie czy cos to zmienia - czy lepiej czy gorzej :)

    Fantom