  • 1. Data: 2014-06-24 11:09:44
    Temat: Jak zablokować shift+click?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Na Allegro to się udało. W katalogu produktów, gdy klikniemy z shiftem,
    to produkt nie otworzy się w nowym oknie (nad czym ubolewam). Działa
    jedynie prawy klik i z menu kontekstowego "otwórz w nowym oknie". Jak
    zablokować tą funkcjonalność? Nie widzę w kodzie strony niczego
    specjalnego. Linki <a> wyglądają normalnie... no chyba, że F12 pod IE11
    nie pokazuje prawdy...

    Marek

  • 2. Data: 2014-06-24 11:31:55
    Temat: Re: Jak zablokować shift+click?
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2014-06-24 11:09, Marek pisze:
    > Nie widzę w kodzie strony niczego
    > specjalnego. Linki <a> wyglądają normalnie... no chyba, że F12 pod IE11
    > nie pokazuje prawdy...

    Na elementach article.offer masz porejestrowane zdarzenia mousedown i
    click. Nie analizowalem glebiej, ale przypuszczam, ze to drugie robi
    magie, o ktora pytasz:

    function (e){
    "use strict";
    var parent=$(e.target).closest("article"),url=parent.fin
    d("h2 >
    a"),href=url[0]?url[0].href:undefined;e.preventDefau
    lt();listing.offer.sendShowItemClickEventData(this,h
    ref);if(e.which===1&&!e.ctrlKey&&!e.metaKey&&!e.shif
    tKey){$.proxy(listing.live.events.pushWindowScroll,t
    his)()}}

    --
    NotBear

  • 3. Data: 2014-06-24 14:31:27
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-24 11:31, NotBear pisze:

    > Na elementach article.offer masz porejestrowane zdarzenia mousedown i
    > click. Nie analizowalem glebiej, ale przypuszczam, ze to drugie robi
    > magie, o ktora pytasz:

    Kurcze... Czym namierzyłeś te zdarzenia? Mi pokazuje pustą listę zarówno
    firebug jak i F12 pod IE11. Coś muszę źle robić.

    Marek

  • 4. Data: 2014-06-24 15:47:24
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2014-06-24 14:31, Marek pisze:
    > Kurcze... Czym namierzyłeś te zdarzenia?

    Taka oto skryptozakladka mi pomaga:
    http://www.sprymedia.co.uk/article/Visual+Event+2

    --
    NotBear

  • 5. Data: 2014-06-24 19:01:45
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-24 15:47, NotBear pisze:

    > Taka oto skryptozakladka mi pomaga:
    > http://www.sprymedia.co.uk/article/Visual+Event+2

    O, dziękuję :-) Bo faktycznie przeglądnie zdarzeń w JS to jakiś koszmar...

    Marek

  • 6. Data: 2014-06-24 19:30:59
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2014-06-24 19:01, Marek pisze:

    > O, dziękuję :-) Bo faktycznie przeglądnie zdarzeń w JS to jakiś koszmar...

    Niekoniecznie. Obecnie IE11, Firefox z firebug-iem oraz Chrome zupełnie
    dobrze sobie radzą ze zdarzeniami DOM. :-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 7. Data: 2014-06-24 21:12:13
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-24 19:30, Cezary Tomczyk pisze:

    > Niekoniecznie. Obecnie IE11, Firefox z firebug-iem oraz Chrome zupełnie
    > dobrze sobie radzą ze zdarzeniami DOM. :-)

    No to powrót do początku... Jak podejrzeć zdarzenia przypisane do
    poszczególnych produktów na Allegro za pomocą IE11? Chodzi o listę
    wyszukiwania w kategorii itp.

    U mnie IE11 nie pokazuje żadnych.

    Marek

  • 8. Data: 2014-06-24 22:21:02
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2014-06-24 21:12, Marek pisze:

    > No to powrót do początku... Jak podejrzeć zdarzenia przypisane do
    > poszczególnych produktów na Allegro za pomocą IE11? Chodzi o listę
    > wyszukiwania w kategorii itp.
    >
    > U mnie IE11 nie pokazuje żadnych.

    Hm, rzeczywiście nie zawsze pokazuje zdarzenia. Jak sprawdzałem na
    elemencie <a> to pokazywał mi wszystkie "podpięte" zdarzenia do tego
    elementu. Jednak kiedy chciałem zobaczyć co jest "podpięte" pod element
    <article> w Allegro to IE11 twierdzi, że żadne zdarzenia nie są
    "podpięte" :/ W takim razie ma coś wybrakowane ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 9. Data: 2014-06-24 23:36:53
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-24 22:21, Cezary Tomczyk pisze:

> [...]
    > <article> w Allegro to IE11 twierdzi, że żadne zdarzenia nie są
    > "podpięte" :/ W takim razie ma coś wybrakowane ;-)

    Firebug również Ci tego nie pokaże. IE pokazał tylko dlatego, że
    zdarzenie było podpięte jako element.omncostam=... Gdy podepniesz
    zdarzenie przez addEventListener() - kaplica. Podobno chodzi o to, że
    nie ma jak wylistować tak podpinanych zdarzeń. Brak jest mechanizmu w JS.

    Marek

  • 10. Data: 2014-06-25 21:59:32
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2014-06-24 23:36, Marek pisze:

    > Firebug również Ci tego nie pokaże. IE pokazał tylko dlatego, że

    Firebug 2.0.1 pokazuje mi dokładnie jakie zdarzenia są "podpięte". Może
    masz jakiegoś nieaktualnego Firebug-a?

    > zdarzenie było podpięte jako element.omncostam=... Gdy podepniesz
    > zdarzenie przez addEventListener() - kaplica. Podobno chodzi o to, że
    > nie ma jak wylistować tak podpinanych zdarzeń. Brak jest mechanizmu w JS.

    To fakt.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/