  • 1. Data: 2014-06-25 07:49:37
    Temat: dlaczego undefined == null ?
    Od: j...@p...onet.pl

    Uczę się JavaScript i mam pytanie dlaczego undefined == null ?

  • 2. Data: 2014-06-25 09:46:37
    Temat: Re: dlaczego undefined == null ?
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2014-06-25 07:49, j...@p...onet.pl pisze:
    > Uczę się JavaScript i mam pytanie dlaczego undefined == null ?

    Troche NTG... ale niech bedzie.

    Odpowiedz zwiezla: Bo tak jest w specyfikacji :-)
    http://es5.github.io/#x11.9.3

    Odpowiedz poszerzona: W przypadku niezgodnosci typow operator porownania
    stosuje wskazany wyzej algorytm uzganiania typow przed porownaniem.
    Pewniejszy wynik otrzymamy stosujac operator identycznosciowy ===, ktory
    niezwlocznie zwraca false gdy operandy sa roznego typu.

    http://es5.github.io/#x11.9.6

    --
    NotBear

  • 3. Data: 2014-06-25 14:59:51
    Od: j...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2014-06-25 15:03:20
    Od: j...@p...onet.pl

    A mam jeszcze jedno pytanie. Kiedy w praktyce powinno się używać delete.
    Np. jak mam
    var a = new Array(1, 2, 3);
    to czy muszę zrobić
    delete a;
    (Czy w JavaScript jest automatyczne odśmiecanie?)

  • 5. Data: 2014-06-25 22:05:31
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    http://perfectionkills.com/understanding-delete/

    --