  • 11. Data: 2018-04-28 00:38:43
    Temat: Re: Jak zachowac sie na autostrradzie?...
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 09:55, miumiu pisze:

    > Dlaczego roszczeniowo?
    Ja też tego nie rozumiem. Przecież wiadomo, że znak autostrada oznacza,
    że należy jechać z prędkością co najwyżej 20 km/godz.
    Wyjątkowo roszczeniowe podejście prezentują nieodpowiedzialni obywatele,
    którym się poprzewracało w głowach z dobrobytu, i chcieliby autostradami
    jeździć powyżej 50 km/godz. Co za fanaberie!
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2018-04-28 16:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Twój samochód, twoje życie, zdrowie i twojej rodziny jadącej z tobą
    > w samochodzie. Zachowuj się jak chcesz. Jesteś dorosły.

    Nic nie wniosłes do dyskusji....
    Kolega prosi o rade a ty mu niby grzecznie a jednak mowisz: spierdalaj.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 13. Data: 2018-04-30 09:16:35
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-04-26 o 22:43, Shrek pisze:

    > Tym niemniej na autostradach takie znaki wogóle nie powinny występować.
    > Autostrady powinny być ogrodzone i tyle.

    To A4 nie jest ogrodzona?

    Inna sprawa, że ogrodzenie nie zawsze pomaga, a czasem nawet szkodzi -
    zwierzak jakoś wejdzie, wyjść nie może i panikuje.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-04-30 13:46:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.04.2018 o 09:16, Miroo pisze:

    > To A4 nie jest ogrodzona?

    No wygląda

    https://www.google.com/maps/@51.0353271,16.8650955,3
    a,20.5y,275.1h,89.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSWGluF9ieK
    ft8iMdt6KcSg!2e0!7i13312!8i6656

    To wogóle nie powinno się A nazywać a i na dużej części nawet S.

    > Inna sprawa, że ogrodzenie nie zawsze pomaga, a czasem nawet szkodzi -
    > zwierzak jakoś wejdzie, wyjść nie może i panikuje.

    Każdy zna wujka, który wyżył tylko dlatego, że pasów nie zapiął;)

    Shrek.

  • 15. Data: 2018-04-30 15:20:55
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-04-30 o 13:46, Shrek pisze:

    > Każdy zna wujka, który wyżył tylko dlatego, że pasów nie zapiął;)

    Osobiście to nie mam takiego wujka, ale kolega mówił, że ma ;)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2018-04-30 17:29:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.04.2018 o 15:20, Miroo pisze:

    > Osobiście to nie mam takiego wujka, ale kolega mówił, że ma ;)

    No więc znasz - nie było że to musi być twój wujek;)

    Shrek

  • 17. Data: 2018-05-04 09:30:08
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-04-30 o 17:29, Shrek pisze:

    > No więc znasz - nie było że to musi być twój wujek;)

    Za to miałem kolegę, który pasów nie zapiął i wyrżnął w szybę. Twarz
    miał pozszywaną jak Jigsaw z Punishera:
    https://vignette.wikia.nocookie.net/e799bef3-f7b2-4c
    65-ac0d-5591a9af58af/scale-to-width-down/627

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2018-05-04 14:28:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2018 o 09:30, Miroo pisze:

    > Za to miałem kolegę, który pasów nie zapiął i wyrżnął w szybę. Twarz
    > miał pozszywaną jak Jigsaw z Punishera:
    > https://vignette.wikia.nocookie.net/e799bef3-f7b2-4c
    65-ac0d-5591a9af58af/scale-to-width-down/627

    Ale wyżył. Zapewne dzięki niezpiętym pasom;)

    Shrek

  • 19. Data: 2018-05-09 13:24:00
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-05-04 o 14:28, Shrek pisze:

    65-ac0d-5591a9af58af/scale-to-width-down/627

    > Ale wyżył. Zapewne dzięki niezpiętym pasom;)

    Niestety nie ten przypadek ;) Wjechali komuś w bagażnik na światłach.