  • 1. Data: 2017-03-19 23:31:19
    Temat: Jak załatać dziurę ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    W moim leciwym samochodziku zrobiła się dziura w karoserii
    pod klamką na klapie bagażnika.

    Jak to domowym sposobem (i najmniejszym nakładem kosztów i czasu)
    zabezpieczyć i trochę poprawić wygląd ?

  • 2. Data: 2017-03-19 23:44:50
    Temat: Re: Jak załatać dziurę ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 19 Mar 2017 23:31:19 +0100, Radek D napisał(a):

    > W moim leciwym samochodziku zrobiła się dziura w karoserii
    > pod klamką na klapie bagażnika.
    >
    > Jak to domowym sposobem (i najmniejszym nakładem kosztów i czasu)
    > zabezpieczyć i trochę poprawić wygląd ?

    Wymień klapę na używaną w kolorze.

    Wszystkie inne pomysły pewnie będą słabe, bo skoro już tam masz dziurę, to
    wszędzie na około masz próchno, jak to zaczniesz ciąć żeby znaleźć zdrową
    blachę do zrobienia jakiś łatek to skończysz pewnie na zawiasach.

    A jak chcesz trochę "poprawić", to zalep to szarą taśmą, a jak jesteś
    estetą (a samochód nie jest szary), to możesz tą taśmę posprejować pod
    kolor ;)

  • 3. Data: 2017-03-20 12:40:20
    Od: semi <s...@b...com.pl>

    W dniu 2017-03-19 o 23:44, Tomasz Pyra pisze:

    > A jak chcesz trochę "poprawić", to zalep to szarą taśmą, a jak jesteś
    > estetą (a samochód nie jest szary), to możesz tą taśmę posprejować pod
    > kolor ;)

    Dokładnie.
    Ja pojechałem do hurtowni foli reklamowych.
    Pożyczyłem katalog. Podszedłem do samochodu ze wzornikiem kolorów.
    Wybrałem odpowiedni odcień folii.
    Zakupiłem, okleiłem i tak jeździłem 2 lata aż przyszedł czas na blacharza.
    Dziurę musiałem zakleić bo miałbym wodę w bagażniku.

  • 4. Data: 2017-03-20 14:36:05
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Dokładnie.

    Jakby miał choć jedną prawą rękę to by popatrzył na jutubie i by zrobił,
    ale tak to jest jedyne wyjście.

    Pozdrawiam

    Jacek