  • 1. Data: 2017-03-19 06:47:32
    Temat: Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    Witam.

    Szukam czegoś w okolicach 200PLN/szt. i na razie jestem nagrzany na
    Uniroyal RainExpert albo coś z firmy Nexen. Ktoś używa i może się
    podzielić opinią? Ewentualnie czy zainteresować się jeszcze innymi
    firmami? Zależy mi aby opona była względnie "cicha". Samochód w środku i
    tak jest już dosyć głośny. W zimie jeździłem na Kleber KRISALP HP 2 i na
    trasie w okolicach 120-130km/h był dramat :/

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2017-03-19 09:38:47
    Temat: Re: Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** LinFanQri pisze tak:

> [...]
    > Samochód w środku i tak jest już dosyć głośny. W zimie jeździłem
    > na Kleber KRISALP HP 2 i na trasie w okolicach 120-130km/h był

    Mam te pierwsze. Są ciche.

    łał jaka różnica w cenie. Czy opony tak już podrożały w Polsce że 200zł to średnio
    budżetowe?

    http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sport-blur
    esponse-195-65-r15-91-h#105903026
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sport-blur
    esponse-185-65-r15-88-h#135404383

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2017-03-19 10:54:40
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Mam te pierwsze. Są ciche.
    >
    > łał jaka różnica w cenie. Czy opony tak już podrożały w Polsce że 200zł to średnio
> [...]

    Rozmiar 185/65/15 jest drogi bo mało popularny.
    pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2017-03-19 11:38:46
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    esponse-195-65-r15-91-h#105903026
    esponse-185-65-r15-88-h#135404383

    > Rozmiar 185/65/15 jest drogi bo mało popularny.
    > pzdr
    > Adam

    ani chwili bym się nie zastanawiał tylko wybrał centymetr szersze i tańsze

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2017-03-19 13:48:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-03-19 06:47, LinFanQri wrote:
    > Uniroyal RainExpert

    Mam od wielu lat, złego słowa nie mogę powiedzieć. Ciche i dobrze
    zachowują się na mokrym (są to opony deszczowe).

    Piotr

  • 6. Data: 2017-03-19 13:48:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tck t...@t...Wytnij.net.pl ...

    esponse-195-65-r1
    >>> 5-91-h#105903026
    >>> http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sport-blur
    esponse-185-65-r1

    > ani chwili bym się nie zastanawiał tylko wybrał centymetr szersze i
    > tańsze

    Dokładnie.
    Tez u siebie przesiadlem się na 195 65 15 i jest ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 7. Data: 2017-03-19 14:26:06
    Od: e...@g...com

    Teraz na feldze 6" mam rozmiar 185. Na tą samą felgę wejdzie opona o szerokości 195?

  • 8. Data: 2017-03-19 15:34:33
    Od: "nom" <n...@g...com>

    Wejdzie, 10 mm różnicy to żadna różnica. :-)

  • 9. Data: 2017-03-19 15:37:05
    Od: "nom" <n...@g...com>

    http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/

    Aż 6,5 mm wyższy będzie samochód. ;-)

  • 10. Data: 2017-03-19 16:32:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 13:48, Uncle Pete pisze:

    > Mam od wielu lat, złego słowa nie mogę powiedzieć. Ciche i dobrze
    > zachowują się na mokrym (są to opony deszczowe).

    Również mam pozytywne opinie poza jednym - jak na mój gust są aż za
    miękkie. nie chodzi mi o mieszankę która drze po asfalcie ale o boki
    opony. Nie ważne jak bym kół nie pompował (>3 bar) to i tak dla przodu
    miękko. Każdy krawężnik i dziura moja. Fiat Doblo 1.9.
    No może trochę przesadzam, ale tych opon do tego samochodu już nie
    założę (może skuszę się na nowszą wersję tych samych opon).

    Natomiast mokra nawierzchnia, kałuże i normalnie lato jak najbardziej są
    w porządku. W zimie też na nich jeździłem choć oczywiście do zimówek im
    daleko. Trzymają się naprawdę przyzwoicie i nawet mimo tego, że (wg
    mnie) są za miękkie po bokach to nie mam wrażenia bujania całym
    samochodem przy ruchach kierownicy.