  • 41. Data: 2015-01-20 13:33:48
    Temat: Re: Jak zrobic panorame wnetrza?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2015-01-20 o 12:23, 666 pisze:
> [...]
    > podobne) wymiękają przy pierwszym lepszym smartfonie cyk cyk dwa trzy
    > zdjęcia i masz gotową panoramę bingo.
    > Jest masa aplikacji dla 'real estates' (tyle, że nie lubię smartfona
    > tak, jak dzieci nie lubią lustrzanek).
    > BTW w Coolpiksie zamykającym się w dłoni mam tryb 'Panorama Assist', ale
    > we wnętrzach nie próbowałem (dość wąski jest na najszerszym końcu, co
    > dotyczy też góra-dół).
    > I nie przedłużaj sobie cenami, bo mi brackety Really Right Stuff,
    > głowice Arca Swiss i nogi Gitzo dostają zajadów ze śmiechu, a w
    > instrukcjach wyraźnie napisane 'nie smarować'.

    Nie do końca rozumiem czy do mnie pijesz ?

    Zapytałeś, jak zrobić panoramę - odpowiedziałem. Jak się znasz lepiej i
    uważasz, że moja odpowiedź o głowicy panoramicznej, sofcie, który działa
    oraz cenach, za które możesz ten sprzęt kupić ci nie odpowiada, to się
    wal ! Trzeba było nie pytać i nadal robić panoramy komórką jak wyżej.

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===

  • 42. Data: 2015-01-20 13:41:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Doszliśmy do czasów, gdzie super duper lustrzanki systemowe (lub podobne)
    > wymiękają przy pierwszym lepszym smartfonie cyk cyk dwa trzy zdjęcia i masz
    > gotową panoramę bingo.

    to sa rozwiazania dla plebsu bez wymagan.
    jesli wystarcza to stosuj.

  • 43. Data: 2015-01-20 23:01:44
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > I jeszcze w kwestii formalnej. Skąd taka aktywność o 13 we wtorek?
    > Wszyscy strajkujecie czy w Ameryce? :o

    Miałem przerwę obiadową. Za innych się nie wypowiadam ))

    PK

  • 44. Data: 2015-01-20 23:02:15
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-01-20 13:23, Uncle Pete wrote:
    > No to spróbuj zrobić panoramę z bliskim pierwszym planem nie obracając
    > aparatu dokładnie wokół punktu nodalnego (a dokładniej - punktu braku
    > paralaksy), a potem podziel się wrażeniami. Na razie teoretyzujesz,
    > chociaż nie uwzględniasz tego, że prawa fizyki pozostały bez zmian.

    No i po ch... się tak znęcacie z tą fizyką.
    Człowiek normalnie przyszedł na grupę zweryfikować swoje doświadczenia.
    Nie wszystko jest zgodne z jego wyobrażeniem i wyraźnie mu puściły
    nerwy (XXI wiek, smartfony itp). Wyrzeźwieje to wyjaśni. :)

    I jeszcze w kwestii formalnej. Skąd taka aktywność o 13 we wtorek?
    Wszyscy strajkujecie czy w Ameryce? :o

    pozdrawiam,
    PK

  • 45. Data: 2015-01-24 23:17:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Jan 2015, Piotr Kosewski wrote:

    > Albo ja czegoś nie rozumiem albo Ty od nowa piszesz podręczniki reklamy.
    > "Wirtualny spacer" ma sprawić, żeby niezdecydowani klienci nie jechali
    > obejrzeć nieruchomości? :o

    A dlaczego nie?
    Popatrz na to inaczej - jeśli NIE sprzedajesz apartamentu
    milionerowi, a zwykłe "mieszkanie w bloku", to i prowizja
    na sprzedaży jest taka sobie, niespecjalnie jest więc sens
    ściągać 100 klientów którzy na pewno nie kupią.
    Przecież ktoś musi ich obsłużyć i czas tego "ktosia" kosztuje.
    Zgodnie z prawami Murphy'ego umówi się z 5 "zbędnymi" klientami
    po to, aby w innym miejscu nie dał rady umówić się z klientem
    który akurat by kupił :>

    Poza konkursem (znaczy tym do czego się odniosłem) - zgadzam się
    z poglądem, ze skoro autor wątku pyta o rozwiązanie problemu,
    to "grupowicz dostaje odpowiedź o którą pytał" ;)
    Offtopicznie, to bym zauważył, że z p. widzenia kupującego może
    lepiej zwyczajnie strzelić dwa zdjęcia inkryminowanej łazienki,
    zamiast powyginać rogi lub pogiąć perspektywę na zbyt szerokim
    kącie, bo to RÓWNIEŻ prowadzi do "nieoddawania rzeczywistości"
    (a przynajmniej dla kogoś, kto się nigdy nie zagłębiał nad tym
    problemem).
    No chyba że strona na darmowym serwerze i ma limit na "sztuki
    zbioru" ;) (dobra, pokpiwam).

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2015-01-25 00:36:53
    Od: " 666" <...@...6>

    Raz, że rzeczywiscie są limity liczby zdjęć, dwa że jak za dużo (sztuk), to kolejnych
    nie chce się oglądać, przesyt.
    Jak dla mnie ideał to 1 pomieszczenie = 1 zdjęcie.
    Wychodki wykluczone nawet, jeśli różowe falbanki na turkusowym, ale to inny temat ;-)

    -----

  • 47. Data: 2015-01-25 09:38:12
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-01-24 23:17, Gotfryd Smolik news wrote:

    > A dlaczego nie?

    Ponieważ sprzedającemu na tym bardzo nie zależy. Efektem transakcji
    dla niego są pieniądze - z grubsza to samo niezależnie od klienta.

    Dla klienta to jest zupełnie inna sytuacja. On kupuje mieszkanie, czyli
    miejsce, w którym być może spędzi jakąś część swojego życia (w Polsce
    zazwyczaj całą pozostałą).
    OK. Widoczne na panoramie szczegóły mogą mu powiedzieć, że "to nie ta
    nieruchomość o której marzy". Ale przecież takiej wymarzonej i ta nie
    znajdzie!
    Atrakcyjność nieruchomości to znacznie więcej, niż wygląd wnętrza. To
    pewna funkcja, która uwzględnia także m.in. widok z okna, sąsiedztwo,
    okolicę, hałas czy zapach.
    Żeby poprawnie ocenić atrakcyjność mieszkania, trzeba je odwiedzić
    (najlepiej nie raz).
    To co tu zostało zasugerowane, to nie jest szukanie ani mieszkania
    wymarzonego ani bliskiego marzeniu, tylko szybka segregacja na
    podstawie jednego, a ponadto *najłatwiejszego do zmiany*, elementu.
    Dla mnie jest to zadziwiające...

> [...]
    > na sprzedaży jest taka sobie, niespecjalnie jest więc sens
    > ściągać 100 klientów którzy na pewno nie kupią.

    j/w
    Z punktu widzenia sprzedającego to jest dobry interes. Tego
    absolutnie nie neguję.
    Tyle że 666 i Chocobo argumentują to troską o stronę kupującą
    i po prostu zapala mi się czerwona lampka. :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 48. Data: 2015-01-27 23:46:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Jan 2015, Piotr Kosewski wrote:

    > Ponieważ sprzedającemu na tym bardzo nie zależy.

    No dobra, zgadzam się z obiema argumentacjami (tą o limicie
    od "666" też), wycofuję się rakiem i włażę pod stół!
    ;)

    pzdr, Gotfryd