  • 1. Data: 2014-07-20 01:47:33
    Temat: Jak zrtesetować numery zdjęć w telefonie, żeby były od 1-go?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Nowy telefon Samsung GT7580, a zdjęcia w nim robiły się już od mniej
    więcej numeru 19987889.
    Teraz mam 20140720_01157.jpg
    Jak zresetować numery zdjęć w tym telefonie, żeby były od 1-go? Takie
    długie numery mnie denerwują i nie chce mi się zmieniać nazwy każdego
    zdjęcia.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-07-20 05:09:23
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-20 01:47, animka napisał/a:
> [...]
    > Jak zresetować numery zdjęć w tym telefonie, żeby były od 1-go? Takie
    > długie numery mnie denerwują i nie chce mi się zmieniać nazwy każdego

    Czy Ty naprawdę jesteś tak ograniczona i nie widzisz, że to nie numer
    tylko data i godzina wykonania zdjęcia?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2014-07-20 09:30:30
    Od: Heniek <h...@g...com>

    Ja nie jestem ograniczony; co oznacza koncowka po dacie?

  • 4. Data: 2014-07-20 10:40:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-20 09:30, Heniek napisał/a:
    > Ja nie jestem ograniczony; co oznacza koncowka po dacie?

    Napisałem wyraźnie co oznacza cała nazwa pliku, więc sobie przeczytaj,
    to co niepotrzebnie wyciąłeś.

    PS. animka oczywiście nie podała pełnej nazwy zdjęcia.

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2014-07-20 13:34:51
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dalszym ciagu nie napisales co oznacza koncowka po dacie. Bo ze to nie jest data to
    widac golym okiem.

  • 6. Data: 2014-07-20 13:42:31
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Czarek
    z dnia: 2014-07-20 05:09:

    > Czy Ty naprawdę jesteś tak ograniczona i nie widzisz, że to nie numer
    > tylko data i godzina wykonania zdjęcia?
    Może ja też jestem "ograniczony", ale:
    - w liczbie 19987889 nie widzę ani daty, ani godziny
    no chyba, że to jest 89 dzień 78 miesiąca 1998 roku?

    - w liczbie 20140720_01157
    widzę datę, ale godziny nie bardzo, bo która to 01:15:7 czy 0:11:57, coś
    mało cyfr jak na godzinę

    Paweł

  • 7. Data: 2014-07-20 15:53:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-20 09:30, Heniek pisze:
    > Ja nie jestem ograniczony; co oznacza koncowka po dacie?

    No, nie jesteś ograniczony. Dzięki za podpowiedź, że to jest data! Nie
    przeanalizowałam tego ciągu cyferek i nawet nie pomyślałam, że to może
    być data (co nie oznacza, ze jestem jakaś ograniczona). Czyli w tej
    dalszej części powinna być godzina, tylko, że nie chciało mi się tu
    przepisywać w wpisałam byle co.
    Dzięki :-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-07-20 15:56:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-20 13:34, Heniek pisze:
    > W dalszym ciagu nie napisales co oznacza koncowka po dacie. Bo ze to
    > nie jest data to widac golym okiem.

    Ok, w dalszej części wpisałam cyfry wymyślone. Teraz wiem, że w tej
    dalszej części powinna być godzina zrobionego zdjecia.
    Miłego dnia :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-07-20 15:59:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-20 13:42, Pawel G. pisze:
> [...]
    >
    > - w liczbie 20140720_01157
    > widzę datę, ale godziny nie bardzo, bo która to 01:15:7 czy 0:11:57, coś

    OK, już jestem uświadomiona, drugą część wpisałam "z powietrza".
    Teraz już nawet nie będzie sensu zmieniać nazwy zdjecia, bo to- jak się
    okazało jest data i godzina :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-07-20 17:03:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    są takie programy, dzięki którym wszystkie pliki w katalogu mogą dostać
    jako nazwy numerki od 0 do ile tam chcesz.
    Są również takie programy, które poszczególną nazwę pliku-fotografii,
    zastąpią zadanym ciągiem znaków w które można wstawiać dane z EXIFa.
    Czyli wszystkie 1200zdjęć z aparatu może mieć postać

    numer kolejny "fotki z Egiptu" data z exifa, godzina z exifa.jpg

    ToMasz