  • 1. Data: 2009-12-27 22:47:58
    Temat: Jaka bramka sms do Plusa działająca na Mini-operze?
    Od: X <k...@g...pl>

    Nie dziala sms4free.pl -nie wiem dlaczego pojawia się błąd przy
    wysyłaniu sms do Plusa. Czy znacie jakieś inne bramki sms do Plusa które
    chodzą na symbianowskiej mini-operze? Próbowałem standardowej
    sms.plus.pl ale wpisywanie tekstu do poszczególnych pól (odbiorca, tekst
    wiadomości, nadawca itp) powoduje odświeżanie strony i niestety nic nie
    da się wysłać...