  • 1. Data: 2009-03-27 10:53:06
    Temat: Jaka drukarka laserowa mono
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>

    Stoi sobie wiekowa HP 4P z której okazjonalnie korzysta kilkanaście
    komputerów - ale nie daje już rady - przede wszystkim czas druku jest
    bardzo długi (niech przyjdzie ktoś druknąć np pracę magisterską - to
    poczeka :), w dodatku buforuje strasznie długo i przy obrazkach potrafi
    się wysypać. Czas zastąpić ją jakąś drukarką, która nie będzie miała
    takich problemów. Problem leży po stronie kasy oczywiście, więc drukarka
    (i wyłącznie oryginalne tonery) nie może kosztować majątku.
    W firmie mamy same HP, więc nie chcę się wyłamywać - co sądzicie o P1006
    (mam jedną P1005, będzie jakaś widoczna różnica?). Mam wrażenie, że
    każdy nowy model działa gorzej niż stary...

  • 2. Data: 2009-03-27 11:26:18
    Temat: Re: Jaka drukarka laserowa mono
    Od: m...@g...com

    On 27 Mar, 11:53, ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl> wrote:
> [...]
    > (mam jedną P1005, będzie jakaś widoczna różnica?). Mam wrażenie, że
    > każdy nowy model działa gorzej niż stary...

    IMO też HP LaserJet P1005 jest lepsza od swojego następcy. Poza tym
    można zakupić ją w bardzo dobrej cenie.