  • 1. Data: 2009-03-26 21:35:47
    Temat: SCX4500W a PDF
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Witam,

    Zastanawiam się na zakupem w/w drukarki. Czy posiada ona możliwość (a de
    facto software załączone do nie) skanowania bezpośrednio do PDF'ów jedno
    lub wielo stronicowych ?

    Nie jpg, nie bmp, a PDF :)

    pozdr.
    r.

  • 2. Data: 2009-03-27 07:06:00
    Temat: Re: SCX4500W a PDF
    Od: "sandman" <s...@p...wprost.pl>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zastanawiam się na zakupem w/w drukarki. Czy posiada ona możliwość (a de
    > facto software załączone do nie) skanowania bezpośrednio do PDF'ów jedno

    Polecam darmowy PDFCreator

    --
    sandman

  • 3. Data: 2009-03-27 18:56:17
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Wiem wiem, jest też CutePDF

    Interesuje mnie komfort użytkowania (wielkość drukarki także, stąd
    Samsung), dość dobry jest dla mnie np. jest toolbox dostarczany do
    skanerów Canona, tyle że Canon nie ma w ofercie porównywalnych
    produktów. (drukarka laserowa + skaner + Net + niewielki rozmiar)

    Nie wiem, czy narzędzia Samsunga będą w stanie bezproblemowo drukować do
    innej drukarki (CutePDF/PDFCreator) jedno lub wielostronicowe skany.
    Pytanie banalne, aczkolwiek nie mam mozliwości sprawdzenia.

    pozdr.