  • 1. Data: 2009-03-26 21:12:05
    Temat: Nowy LCD Monitor mogący pracować w pione
    Od: "Olek" <o...@n...nic>

    Czy istnieje jakiś 17cali albo 19, który mozna obrócić do pracy w pionie o 90 stopni
    i jest w normalnej cenie ? Bo znalazłem EIZO za
    ponad 2k...

    Olek

  • 2. Data: 2009-03-26 21:14:24
    Temat: Re: Nowy LCD Monitor mogący pracować w pione
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > Czy istnieje jakiś 17cali albo 19, który mozna obrócić do pracy w pionie o
    > 90 stopni i jest w normalnej cenie ? Bo znalazłem EIZO za ponad 2k...

    chodzi ci pewnie o funkcję pivot, napewno sa tańsze, musisz poszukać

  • 3. Data: 2009-03-26 21:17:00
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > chodzi ci pewnie o funkcję pivot, napewno sa tańsze, musisz poszukać

    http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=13656&k
    atid=22 pierwszy z
    brzegu

  • 4. Data: 2009-03-26 21:56:33
    Od: "Olek" <o...@n...nic>

    > Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    stopni i jest w normalnej cenie ? Bo znalazłem

    > http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=13656&k
    atid=22 pierwszy z brzegu

    Ok rzeczywiście ale nie byłem pewien że to to to.

    Ale mam matrox G450 na XP3 i za bardzo nie widzę opcji obracania. Znacie jakiś
    programik który to umożliwia softwareowo,
    przynajmniej jako jedną z funkcji ?

  • 5. Data: 2009-03-26 22:05:06
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@n...nic> napisał w wiadomości

    > Ale mam matrox G450 na XP3 i za bardzo nie widzę opcji obracania. Znacie
    > jakiś programik który to umożliwia softwareowo, przynajmniej jako jedną z
    > funkcji ?

    Stery masz te wbudowane w Windows ? Sciagnij najnowsze ze strony Matroxa,
    powinny miec funkcje obracania obrazu.

  • 6. Data: 2009-03-26 22:15:38
    Od: "Olek" <o...@n...nic>

    Użytkownik "maX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Olek" <o...@n...nic> napisał w wiadomości

    programik który to umożliwia softwareowo,

    > Stery masz te wbudowane w Windows ? Sciagnij najnowsze ze strony Matroxa, powinny
    miec funkcje obracania obrazu.

    Mam sprzed tygodnia ściągnięte do G450-jakiś desktop SE. Obracania nie widzę, jakieś
    cieńkie są jak na Matrox. Nic nie dobudował do
    "display properties" nawet-np. ustalania co 1Hz f odświerzania. Jak miałem G400 to
    wszystko to było aż człowiek mógł monitor
    wypalić, ale MUSIAŁEM zmienić na G450 bo były różnice napięć na slocie przy zmianie
    mobo i CPU na P4 i chipset 675.

    Arek

  • 7. Data: 2009-03-26 22:24:52
    Od: "maX" <a...@i...pl>

> [...]
    > wszystko to było aż człowiek mógł monitor wypalić, ale MUSIAŁEM zmienić na
    > G450 bo były różnice napięć na slocie przy zmianie mobo i CPU na P4 i

    Nowsze G400 miały już AGP w tej nowszej wersji, pasującej do płyt z AGP 3.0
    (choć pamiętam że były problemy z rozróżnieniem który G400 jest nowy, a
    który stary).

  • 8. Data: 2009-03-26 22:26:54
    Od: "Olek" <o...@n...nic>

    > Nowsze G400 miały już AGP w tej nowszej wersji, pasującej do płyt z AGP 3.0 (choć
    pamiętam że były problemy z rozróżnieniem który
    > G400 jest nowy, a który stary).

    No G400 który miałem miał super możliwości konfiguracji (np. 160Hz przy 1600x1200
    32bit color), a ten 450 jakiś cieńki...

    Olek

  • 9. Data: 2009-03-27 07:47:44
    Od: "MPolo" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakiś programik który to umożliwia softwareowo, przynajmniej jako jedną z

    Ja kupiłem monitor Gateway'a z funkcją pivot, ale oprogramowanie
    umożliwiające "obracanie" było dla monitora a nie karty grafiki.

    MPolo

  • 10. Data: 2009-03-28 08:47:21
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Poszukaj w seriach NEC MultiSync