    From: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jaka drukarka laserowa zamiast HP LaserJet P2015?
    Date: Thu, 01 Jan 2009 15:19:11 +0100

    Przymierzam się do zakupu domowej drukarki laserowej. Mój wybór
    padł na HP LaserJet P2015, ale jest z nią problem: najwyraźniej
    jest to model wycofywany z rynku i trudno jest ją dostać (choć
    jeszcze przez parę tygodni pewnie będzie to możliwe).

    Ponieważ odłożyłem zakup na mniej więcej połowę stycznia (nie
    ma nic gorszego niż kupowanie sprzętu komputerowego pod koniec
    i na początku roku...), postanowiłem się zapytać Was, czy ma-
    cie jakieś alternatywne propozycje -- nowy model HP albo może
    coś zupełnie innego producenta?

    Moje wymagania:
    - druk czarno-biały
    - złącze USB lub ew. Centronics
    - co najmniej 600 dpi fizycznej rozdzielczości
    - kaseta na papier pozioma, schowana pod drukarką
    - wbudowany sprzętowy rasteryzer PCL, pełna zgodność
    z LaserJet III/4/5
    - duże, wydajne kasety, najchętniej bez żadnych zabezpieczeń
    - bęben wymieniany wraz z kasetą
    - mechanizm najlepiej laserowy, a nie LED
    - idealna praca pod kontrolą tak Windows XP/Vista, jak i
    Linuksa
    - brak jakichś sztucznych ograniczeń dotyczących udostępniania
    drukarki w sieci
    - mile widziana sensowna tacka do podawania pojedynczych
    kartek (nie przepadam za szczelinami bez automatycznego
    odbierania ze stosu kartek)
    - mile widziany duplekser i/lub moduł sieciowy
    - cena poniżej 1000 zł (lub ew. trochę więcej w przypadku
    obecności dupleksu/sieci)
    - NOWA, raczej odrzucam kupno używanego LaserJeta 2x00/4x00

    Na razie rozpatrywałem następujące modele:
    1. HP LJ P2015 (d/n/dn)
    2. HP LJ P2035
    3. Samsung ML-2850DR

    Jakieś krytyczne uwagi wobec powyższych lub propozycje innych
    modeli? Z góry dziękuję za komentarze.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |