  • 11. Data: 2013-01-30 19:35:34
    Temat: Re: Jaka jest dokładność pomiaru prędkości samochodów z "uwaga pirat"?
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kebnrn$jgo$1@news.task.gda.pl...

    > No dobra, to idźmy dalej.
    > Czy ktoś z Was próbował nie przyjąć mandatu i wygrać sprawę w sądzie?
    > Skoro nie mają pomiaru mojej prędkości ani odległości ode mnie w czasie
    > pomiaru - to sprawa powinna być umorzona z braku dowodów, nie?

    ciągle mam taki zamiar, ale niestety chyba za grzecznie jeżdżę, bo nigdy
    mnie mobilne studio nagrań nie zatrzymało ...

    @

  • 12. Data: 2013-01-31 10:07:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-30 19:13, Marcin N pisze:
    > Czy ktoś z Was próbował nie przyjąć mandatu i wygrać sprawę w sądzie?
    > Skoro nie mają pomiaru mojej prędkości ani odległości ode mnie w czasie pomiaru -
    to sprawa powinna być umorzona z braku dowodów, nie?

    Oni to mierzą - jak twierdzą - zgodnie z instrukcją.
    Jeśli to zakwestionujesz, to albo sąd powoła rzeczoznawcę - eksperta od analizy
    obrazu,
    który sprawdzi czy ich prędkość względem twojej mieściła się w jakimś dopuszczalnym
    zakresie,
    albo też "da wiarę" stróżom prawa, że tak właśnie było, i wyśle cię na drzewo...
    Z moich doświadczeń (ogólnie, z sądami, ale nie z radarami) wynika że może być
    różnie.
    Sąd sądowi nierówny.

  • 13. Data: 2013-01-31 10:17:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > drzewo...
    > Z moich doświadczeń (ogólnie, z sądami, ale nie z radarami) wynika że

    Oczywiście masz rację - dlatego gdyby mnie nagrali i zaprosili obejrzeć
    film - oglądałbym bardzo starannie. Gdybym dostrzegł zmianę odległości -
    od razu bym negocjował i na pewno nie przyjąłbym automatycznie ich mandatu.

    --
    MN

  • 14. Data: 2013-02-05 08:21:58
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Użytkownik "elmer radi radisson"
    > <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:keaoev$1ot$...@p...wsisiz.edu.pl...

    > Radar mierzy prędkość przeciwnika.

    Ale zwględem pojazdu czy ziemi?

  • 15. Data: 2013-02-05 11:25:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-05 08:21:58 +0100, "Jan Koval" <j...@o...pl> said:

    g> napisał w

    > Ale zwględem pojazdu czy ziemi?

    Radar nie nierzy prędkości.
    Tylko czas zlicza.
    Resztą zajmuje się komputer - jak go oprogramujesz, tak będziesz miał...

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2013-02-05 16:53:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    g> napisał w

    > Ale zwględem pojazdu czy ziemi?

    Pośrednio czy bezpośrednio?

  • 17. Data: 2013-02-05 22:58:37
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    > Pośrednio czy bezpośrednio?

    posrednio dodając prędkosc z jaką się porusza. pytanie - z jaką dokładnością
    wie, z jaką prędkością sie porusza.

    @

  • 18. Data: 2013-02-06 00:35:26
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 22:58:37 UTC+1 użytkownik Artur Miller napisał:

    > posrednio dodając prędkosc z jaką się porusza. pytanie - z jaką dokładnością
    >
    > wie, z jaką prędkością sie porusza.
    >

    > @

    Szczegół bez znaczenia. Nie łąpią takimi samochodami tych co przekroczyli o 5%
    prędkość. Po co mieli by to robić skoro takich co przekraczają o 50 mają na pęczki.
    Mogą ująć 10, I tak zostanie rezerwa na sąd. jak się pacjent uprze na sąd to tam mogą
    zrobić dokładną ekspertyzę i rozliczyć z faktycznej prędkości.

  • 19. Data: 2013-02-06 16:41:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > posrednio dodając prędkosc z jaką się porusza. pytanie - z jaką
    > dokładnością wie, z jaką prędkością sie porusza.

    Tu akurat nie ma różnicy pomiędzy obydwoma typami, bo oba polegają na
    dokładności prędkościomierza radiowozu.

  • 20. Data: 2013-02-06 16:50:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    >Tu akurat nie ma różnicy pomiędzy obydwoma typami, bo oba polegają na
    >dokładności prędkościomierza radiowozu.

    Tak mi chodzi po glowie, ze Iskra tego nie potrzebuje.
    Analizuje widmo odbite, ma skladowa od pojazdu z przeciwka, ma
    skladowa od otoczenia, wystarczy znalezc maksima i odjac od siebie.

    Zgrubna wartosc predkosci moze byc algorytmowi przydatna do dzialania,
    ale niedokladnosc moze byc nieistotna.

    J.