  • 1. Data: 2013-01-30 08:41:15
    Temat: Wszystko zgodnie z planem
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13318358,KE_wstr
    zymuje_miliardowe_fundusze_na_budowe_polskich.html#B
    oxSlotIIMT

    sz.

  • 2. Data: 2013-01-30 20:48:37
    Temat: Re: Wszystko zgodnie z planem
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-30 08:41, szufla pisze:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13318358,KE_wstr
    zymuje_miliardowe_fundusze_na_budowe_polskich.html#B
    oxSlotIIMT

    Jak może urzędnik rządowy wychodzić do kamer i podważać decyzje KE.
    Przecież oni tam wiedzą lepiej. Gdyby kontrola nad przetargami była
    dobra to nie byłoby takiej afery zwłaszcza w rządzie profesjonalistów.
    To jest szczyt oszołomstwa i chamstwa. Podważają ideały, drążą jak krety
    pod jedyniesłuszną... ;-)

    PS. Sorry za "chamstwo" ale Niesiołowski z ekranu się wylewa. :-)
    A zaraz po nim urzędniczyny nie umieją przywrócić niesłusznie zmarłego
    obywatela do życia. Rozprawa tajna i odroczona. Żałość.

  • 3. Data: 2013-01-31 09:35:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-30 08:41, szufla pisze:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13318358,KE_wstr
    zymuje_miliardowe_fundusze_na_budowe_polskich.html#B
    oxSlotIIMT

    I po co było tak pracowicie szukać tych zmów? Wcześniejsze kontrole z samej KE nic
    nie wykryły...

    Odtąd już wszystko będzie w najlepszym porządku, a dociekliwych prokuratorów się
    wyśle do Pcimia.

  • 4. Data: 2013-01-31 10:33:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-30 20:48, z pisze:

    > To jest szczyt oszołomstwa i chamstwa. Podważają ideały, drążą jak krety pod
    jedyniesłuszną... ;-)

    No, ale wstrzymanie 3.5 mld, jeśli wartość kontraktu, w sprawie którego toczy się
    postępowanie
    to ok. 600 mln (z czego unia dopłaca 500) wygląda jednak na szukanie pretekstu do
    niepłacenia.

  • 5. Data: 2013-01-31 11:10:12
    Od: z <z...@u...pl>

    > No, ale wstrzymanie 3.5 mld, jeśli wartość kontraktu, w sprawie którego
    > toczy się postępowanie
    > to ok. 600 mln (z czego unia dopłaca 500) wygląda jednak na szukanie
    > pretekstu do niepłacenia.

    Niektórzy twierdzą że to pilnowanie porządku i trzymanie w ryzach tych
    durnych nieudaczników co by sobie bez UE nie dali rady. :-)

  • 6. Data: 2013-01-31 13:24:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-31 11:10, z pisze:

    > Niektórzy twierdzą że to pilnowanie porządku i trzymanie w ryzach tych durnych
    nieudaczników co by sobie bez UE nie dali rady. :-)

    Co jest o tyle kuriozalne, że to właśnie nieudacznicy wykryli przekręty...
    Karanie ich za to, i to w takiej skali, jest działaniem antymotywującym i
    bezsensownym na dłuższą metę.
    Mogli by poczekać do rozstrzygnięcia i zmniejszyć dotację proporcjonalnie
    do zasądzonej kwoty (jeśli sąd uzna zarzuty i zasądzi odszkodowanie).

  • 7. Data: 2013-01-31 20:24:51
    Od: z <z...@u...pl>

> [...]
    > Mogli by poczekać do rozstrzygnięcia i zmniejszyć dotację proporcjonalnie
    > do zasądzonej kwoty (jeśli sąd uzna zarzuty i zasądzi odszkodowanie).

    Ale takie są zasady. Unia tak działa. Zdziwienie?

    Ładny młody pan z w tv tłumaczył że ta cała procedura przetargowa wręcz
    nakłania do takich zmów. Nie dogadać się to czyste frajerstwo. :-)

    A tu dzisiaj na dokładkę kolejna afera. Wykonawcy są zmuszania do zmian
    w projektach ale będą rozliczani zgodnie zapisami przetargowymi.

    Czarna seria czy tylko drobne przejściowe trudności? :-)

  • 8. Data: 2013-02-01 14:04:13
    Od: z <z...@u...pl>

    Phii...
    Oddadzą pieniądze jak tylko zakończy się śledztwo.
    (kurcze, gdzieś to już słyszałem) :-)

    I znowu sukces :-)