  • 1. Data: 2009-06-22 09:53:17
    Temat: Jaka karta graficzna AGP ?
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    witam,

    Mozecie polecic jakas karte do 250zl na AGP ?

    Z nowych wyszukalem HD3450 ASUSA ale ponoc do grania to sie ona niezbyt
    nadaje
    Moze cos z uzywek? (byle wentylator dalo sie nowy dopasowac)

  • 2. Data: 2009-06-22 10:16:29
    Temat: Re: Jaka karta graficzna AGP ?
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:h1nka5$q9v$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > nadaje
    > Moze cos z uzywek? (byle wentylator dalo sie nowy dopasowac)

    100 zł więcej i masz Gigabyte 4650:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/14/comp/566688
    Są wersje 4650 (na PCI-Ex) z pasywnym chłodzeniem, wiec tego pewnie też da
    się przerobić do takiej postaci.

  • 3. Data: 2009-06-22 14:23:13
    Od: "4przemo77" <p...@e...com.pl>

> [...]
    > witam,
    >
    > Mozecie polecic jakas karte do 250zl na AGP ?
    >
    > Z nowych wyszukalem HD3450 ASUSA ale ponoc do

    Najsilniejszy na AGP jest Raek HD3850. jak do grania to tego musisz szukac.
    sam takiego mam i powiem szczerze ze w zestawie z 2 GB pamieci i C2D 1.8
    spisuje sie calkiem niezle.