  • 1. Data: 2009-06-21 18:27:04
    Temat: wspolpraca laptopa z hdmi. oraz usb z dvd
    Od: marcin goralski <p...@p...pl>

    Witam.

    mam nadzieje, ze to dobra grupa
    mam laptopa z hdmi i podlaczylem go do tv z poczatki mialem problem z
    filmami (brak dzwieku przez hdmi), ale poradzilem sobie (w kmplayerze bylo
    dosyc latwo) niemniej jednak sluchanie muzyki winampem to juz dla mnie
    wyzszy poziom - nie wiecie jak zmusic winampa by wysylal dzwiek przez hdmi?
    laptop toshiba w ustawieniach dzwieku tez znalezc nei moglem w winampie tez
    nie.

    drugie pytanie:
    mam nagrywarke dvd sony z gniazdem usb probowalem juz podlaczyc hdd
    zewnetrzny (fat32) i go nei zobaczyla. dzisiaj wpialem 1gb pendrive z mp3 i
    tez skucha - swiatelko na pendrive swieci, ale na tym koniec

  • 2. Data: 2009-06-21 20:37:31
    Temat: Re: wspolpraca laptopa z hdmi. oraz usb z dvd
    Od: marcin goralski <p...@p...pl>

    zeby bylo smieszniej czasami komp nie wykrywa tv podlaczonego po hdmi (po
    restarcie dziala ok) a po odlaczeniu hdmi wskakuje w trym 1024x768 co
    wyglada fatalnie na matrycy 1440x900 i nie da sie zmienic res na
    1440x900(restart pomaga) co ciekawe jak podlaczam tv to nie zmieniam res i
    zostawiam natywna laptopa - jakim cudem on ja zmienia w dol? (zostawilem
    lapa z res 1440x900 i wyszlem z domu w sec po odlaczeniu hdmi wrocilem po
    2h a tu 1024 ????????????

  • 3. Data: 2009-06-21 20:41:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "marcin goralski" napisal:

    > zostawilem lapa z res 1440x900 i wyszlem z domu w sec po odlaczeniu
    > hdmi wrocilem po 2h a tu 1024 ????????????

    No wlasnie dlatego, ze wyszles...

    JoteR

  • 4. Data: 2009-06-22 05:52:51
    Od: marcin goralski <p...@p...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 22:41:28 +0200, JoteR napisał(a):

    > No wlasnie dlatego, ze wyszles...

    ha ha ha smieszne...

    btw za kazdym razem jak ekran sie wylacza po powrocie resetuje sie do
    1024x768 i nie da sie podkrecic wyzej (w wygladzie pulpitu) musze wchodzic
    do catalysta i wymuszac 1440x900 inaczej sie nie da..

  • 5. Data: 2009-06-22 06:13:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "marcin goralski" <p...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    e.net...
    > mam nagrywarke dvd sony z gniazdem usb probowalem juz podlaczyc hdd
    > zewnetrzny (fat32) i go nei zobaczyla. dzisiaj wpialem 1gb pendrive z mp3 i
    > tez skucha - swiatelko na pendrive swieci, ale na tym koniec

    Sformatuj na inny system plików.