  • 1. Data: 2009-06-21 08:47:39
    Temat: Laptop do 1800 zł- jaki najlepszy
    Od: "gryf18" <g...@g...pl>

    Witam Serdecznie

    Planuję w najbliższych dniach zakupić laptop, jednak do końca nie jestem
    zdecydowany na konkretny model. Przykładowy notebook miałby służyć do ogólnej
    pracy. Czy jest jakis szczególny model do 1800zł którym warto się zainteresować?

    Bardzo proszę o pomoc

    Pozdrawiam, gryf18

  • 2. Data: 2009-06-21 11:00:33
    Temat: Re: Laptop do 1800 zł- jaki najlepszy
    Od: STranger <p...@b...pl>

    gryf18 pisze:
> [...]
    > pracy. Czy jest jakis szczególny model do 1800zł którym warto się zainteresować?

    Przy obecnym kursie walut trudno będzie o coś dobrego w tej cenie.
    Jesienią 2008 za 1625 zł kupiłem laptopa. A teraz, to samo w tym samym
    sklepie kosztuje 2056 zł. Ale sprzęt w swojej kategorii bdb.

    http://proline.pl/sklep.php?prodid=HP+FU371ES

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 3. Data: 2009-06-21 12:10:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Jesienią 2008 za 1625 zł kupiłem laptopa. A teraz, to samo w tym samym sklepie
    > kosztuje 2056 zł. Ale sprzęt w swojej kategorii bdb.

    Wytrzymały przy upadku z wysokości 80cm,

  • 4. Data: 2009-06-21 12:46:48
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 21 Cze, 10:47, "gryf18" <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > pracy. Czy jest jakis szczególny model do 1800zł którym warto się zainteresować?

    Kupiłem jakiś czas temu laptopa rodzicom, też szukałem czegoś
    tańszego.
    Kupiłem Compaq-a nie pamiętam jaki model, w każdym razie jakiś z
    niskiej półki.
    Działa elegancko, jakość wykonania o wiele lepsza niż dużo droższe
    a mimo to badziewne Asusy. Pomacaj najlepiej gdzieś w sklepie
    bo na zdjęciach wszystko tak samo wygląda :>

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2009-06-21 15:04:19
    Od: STranger <p...@b...pl>

    qwerty pisze:

    > Wytrzymały przy upadku z wysokości 80cm,

    ? a skąd takie rewelacje, upadł Ci i przeżył? ;>

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 6. Data: 2009-06-21 16:18:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > ? a skąd takie rewelacje, upadł Ci i przeżył? ;>

    Dla kolegi na uczelni. Postawił torbę pionowo na parapecie i laptop upadł na
    samą krawędź. Odłamał się niewielki kawałeczek, ale sprzęt działa.
    W torbie wyłamały się kilka ząbków w zamku przy tym upadku. :)

  • 7. Data: 2009-06-23 19:45:14
    Od: "gryf18" <g...@g...pl>

    Witam

    Czy znacie może nowy laptop z kartą graficzną geforce do 2000zł ?

    Bardzo prosze o pomoc

  • 8. Data: 2009-07-12 14:03:47
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 23.06.2009 21:45, gryf18 pisze:
    > Czy znacie może nowy laptop z kartą graficzną geforce do 2000zł ?

    Może być sprecyzował do jakich zastosowań ma być ten taniutki
    komputer? Nie ma takiego czegoś jak "ogólna praca", a nawet
    jeśli, to taka "ogólna praca" nie wymaga niezależnej karty
    graficznej.

    I dlaczego koniecznie komputer przenośny chcesz kupować?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |