  • 41. Data: 2017-12-03 20:44:16
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.12.2017 o 14:46, Marek S pisze:

    > W jaki niby sposób jakikolwiek program mógłby przeczytać cokolwiek ze
    > spalonej elektroniki dysku po strzale pioruna????
    >
    > Sugeruję abyś przed każdą wypowiedzią zastanowiła się nad jej sensem.

    Nie wymagaj cudów.

    --
    Czarek

  • 42. Data: 2017-12-04 10:34:46
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Programista, który napisał tego bota, robił to po godzinach.

    -----

  • 43. Data: 2017-12-05 15:37:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-04 o 10:34, ń pisze:

> [...]

    Podobno jesteśmy przed przełomem i sztuczna inteligencja jest tuż tuż.
    Głębokie uczenia sprawia że programiści już nie wiedzą co dokładnie robi
    program. Dokładnie tak jak z ludzkim mózgiem.

    Czy Animka jest już inteligentna? ;-)
    Czy uczestniczymy w eksperymencie naukowym sprawdzającym sztuczną
    inteligencję w realu...

  • 44. Data: 2017-12-05 15:51:57
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-12-05 o 15:37, z pisze:

> [...]
    >
    > Czy Animka jest już inteligentna? ;-)
    > Czy uczestniczymy w eksperymencie naukowym sprawdzającym sztuczną

    Czyżby cytowanie ń sprawiło, że nie zacytowałeś wypowiedzi na którą
    odpowiadasz? :D

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 45. Data: 2017-12-05 16:03:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-04 o 10:34, ń pisze:

    > Programista, który napisał tego bota, robił to po godzinach.

    Najciekawsze jest to, że ponoć wyciąłem swoje własne pytanie, które
    zadałem otwierając wątek :-D

    Z rozważań można pracę naukową utworzyć. :-D Być może rzeczywistość
    równoległa towarzyszy nam na co dzień a my nie jesteśmy świadomi tego. :-D

    Mogłem np. wyciąć swoje pytanie zanim je zadałem :-D :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 46. Data: 2017-12-05 19:17:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-05 o 15:51, Stregor pisze:
    > Czyżby cytowanie ń sprawiło, że nie zacytowałeś wypowiedzi na którą
    > odpowiadasz? :D

    Tak chciałem w pośpiechu zabłysnąć jakimś tekstem ;-) że niechlujnie
    podszedłem do zagadnienia cięcia cytatów :-)

    Może być?

  • 47. Data: 2017-12-05 23:10:06
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 3 Dec 2017 20:44:16 +0100, Czarek wrote:

    > Nie wymagaj cudów.

    Nie zwróciliście uwagi, że tam był dopisek (pl)! Te dwie literki są
    kluczowe, tylko ta wersja potrafi odczytywać spalone dyski, żadna inna. To
    fundamentalna różnica, lecz ta wiedza jest mocno elitarna, zatem...
    nie hejtujcie tylko się dokształćcie nieuki, o!

    :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 48. Data: 2017-12-06 00:26:32
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-05 o 23:10, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > fundamentalna różnica, lecz ta wiedza jest mocno elitarna, zatem...
    > nie hejtujcie tylko się dokształćcie nieuki, o!

    Nie zgadzam się nieuku! :-D

    Wersja BR czyta spalone dyski (BR od burned). A gdy wystąpił przy tym
    płomień, to należy użyć wersję FL (czyli flame) lub też SM (od smoke) :-D

    Te wersje softu rozpoznają cechy dysku po smrodzie spalenizny. W końcu
    powszechnie wiadomo, że spalony 1TB danych wytworzy inny smród niż 1GB.
    Z pewnością spalone JPGi również śmierdzą inaczej niż dokumenty Word'a :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 49. Data: 2017-12-06 01:40:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > Czy Animka jest już inteligentna? ;-)
    > Czy uczestniczymy w eksperymencie naukowym sprawdzającym sztuczną

    Zapytaj o to swoją żonę. Pewnie dostaniesz tluczkiem w globus.
    Sięgasz dalego, a blisko nie widzisz.
    Zakochałeś się we mnie robocie?

    --
    animka

  • 50. Data: 2017-12-06 01:44:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-05 o 16:03, Marek S pisze:

> [...]
    > równoległa towarzyszy nam na co dzień a my nie jesteśmy świadomi tego. :-D
    >
    > Mogłem np. wyciąć swoje pytanie zanim je zadałem :-D :-D

    Powinieneś się zapisać na kurs filozofii. Będziesz miał większy pożytek.

    --
    animka