  • 1. Data: 2014-08-02 23:29:58
    Temat: Jaka niewielka karta z OpenCL?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Radeon 7970 to wielka ciężka karta graficzna o wielkich możliwościach.
    Pomyślałem że zamiast ogromnej prędkości będę potrzebował coś co już ma
    OpenCL, ale jest
    - niedrogie
    - zużywa mało energii, tak że wystarczy zasilacz 350W bez konieczności
    rozbidowy do minimum 550
    - lekkie
    - niewielkie

    Czy jest coś takiego? Najchętniej AMD lub nVidia

  • 2. Data: 2014-08-02 23:57:02
    Temat: Re: Jaka niewielka karta z OpenCL?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-08-02 o 23:29, Borneq pisze:
    > Czy jest coś takiego? Najchętniej AMD lub nVidia

    AMD Radeon HD 6450? Choć prędkość potwornie niska w porównaniu z 7970,
    ale zużycie energii czy cena też.

  • 3. Data: 2014-08-03 11:40:57
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-08-02 o 23:57, Borneq pisze:
    > AMD Radeon HD 6450? Choć prędkość potwornie niska w porównaniu z 7970,
    > ale zużycie energii czy cena też.

    Natomiast GeForce GTX 750 zwłaszcza TI jest dużo wolniejsza a niewiele
    tańsza od Radeona, tylko że zużywa 60 wat, może nie trzeba będzie
    wymieniać zasilacza?

  • 4. Data: 2014-08-03 12:00:48
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-08-02 o 23:57, Borneq pisze:
    > AMD Radeon HD 6450? Choć prędkość potwornie niska w porównaniu z 7970,
    > ale zużycie energii czy cena też.

    Może RADEON HD 7750, zużywa tylko 55 wat, czy pójdzie na zasilaczu 350 wat?

  • 5. Data: 2014-08-18 09:41:46
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 3 sierpnia 2014 12:00:48 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:

    > Może RADEON HD 7750, zużywa tylko 55 wat, czy pójdzie na zasilaczu 350 wat?

    Jak zasilacz markowy to bym się specjalnie nie martwił, może to dziwne ale przez rok
    używałem na sfx silverstona w SuGO S05 miałem i5 2500 + najpierw gtx 460, potem gtx
    660 oc :)

    A w końcu ponieważ miałem podobne założenie do twojego zmieniłem na hd7770 (club 3d
    odradzam każdemu , działała ok ale była piekielnie głośna) by finalnie skończyć na
    twinrazor hd7790 i to jest optymalna karta do tego zestawu.

    Marcin