  • 1. Data: 2009-01-10 18:37:10
    Temat: Jaka tulejka do G5
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Witam.
    Mam rozkmine - są tulejki 52mm i 58mm do Canona G5 - różnica w cenach
    filtrów niewielka (rzędu 5-10 zł) więc co polecacie?

    http://www.allegro.pl/item516893117_canon_g3_g5_czar
    na_tulejka.html
    http://www.allegro.pl/item516893174_canon_g3_g5_58mm
    _czarna_tulejka.html

    czy może ta 52mm ma jakiś wpływ na fotki?

    pozdr
    Olek

  • 2. Data: 2009-01-10 21:03:25
    Temat: Re: Jaka tulejka do G5
    Od: sdsyc <s...@y...com>

    On 10 Sty, 19:37, Olek <o...@u...eu> wrote:
    [...]

    > Mam rozkmine - są tulejki 52mm i 58mm do Canona G5 - różnica w cenach

    [...]

    Nie mam G5, ale różnica zapewne taka:
    - 52mm: mniejsze prawdopodobieństwo zasłaniania wbudowanej lampy ale
    większa szansa na winietowanie
    - 58mm: dokładnie odwrotnie j.w.