  • 1. Data: 2009-01-10 11:21:28
    Temat: Z cyklu na sepa Sony 16-80 f/3.5-4.5 ZA Carl Zeiss Vario Sonnar T* :)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Sony 16-80 f/3.5-4.5 ZA Carl Zeiss Vario Sonnar T* (uff) :)
    Chcialem sobie go porownac z kitem...

    Interesuja mnie tez inne niz kit zoomy o zakresie <> 16-100mm

    Gdyby ktos z Krakusow mogl pozyczyc na jeden dzien badz chcial
    sie wybrac na wspolne gniecenie - bede wdzieczny.

    We believe in god, but unlike americans we do not trust her.

  • 2. Data: 2009-01-10 13:37:59
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > Gdyby ktos z Krakusow mogl pozyczyc na jeden dzien badz chcial
    > sie wybrac na wspolne gniecenie - bede wdzieczny.

    Podłączę się pod wątek - czy ktoś z Bydgoszczy miałby Ferrari F360 na jeden
    dzień pożyczyć, ew. wybrałby się na wspólną przejażdżkę? Chciałbym porównać ze
    swoim nieferrari. W ostateczności może być Viper.

    :-)

    Maciej

  • 3. Data: 2009-01-10 18:08:13
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > jeden dzień pożyczyć, ew. wybrałby się na wspólną przejażdżkę?
    > Chciałbym porównać ze swoim nieferrari. W ostateczności może być

    Nie pomoge - lokalizacja nie ta.

    Ale jakby ktos chcial jutro poplywac pontonek po
    podkrakowskiej Wisle to zapraszam :)