  • 1. Data: 2012-09-20 08:01:13
    Temat: Jaka władza takie "Polskie drogi"
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Michał Nowakowski, z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad:

    "Co do pofalowanych linii, przekonuje, że nie widać, by jezdnia w tym
    miejscu była nierówna. Podejrzewa jednak, że oznakowanie poziome mogło
    pod wpływem przejeżdżających samochodów "poprzesuwać się".

    Nie wiadomo czy się z tego śmiać czy płakać. Ale widać jak ludzi maja za
    barany.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/660747,wrocla
    w-koleiny-na-aow-obwodnica-do-poprawki-zdjecia,id,t.
    html
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 2. Data: 2012-09-20 09:21:58
    Temat: Re: Jaka władza takie "Polskie drogi"
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-20 08:01, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > miejscu była nierówna. Podejrzewa jednak, że oznakowanie poziome mogło
    > pod wpływem przejeżdżających samochodów "poprzesuwać się".

    Jest jeszcze opcja taka, jak na filmie "Nie lubię poniedziałku"
    Jacek

  • 3. Data: 2012-09-20 09:31:52
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał:

    >Nie wiadomo czy się z tego śmiać czy płakać. Ale widać jak ludzi maja za
    >barany.

    Przecież jest wytłumaczone: Droga by była idealna, gdyby nie jeżdżące
    po niej samochody. Jak chcemy drogi mieć w dobrym stanie, to nie
    jeźdźmy po nich.
    Podobnie wytłumaczyć można złe działanie:
    -urzędów - petenci są niepotrzebni,
    -szpitali - gdyby nie pacjenci - było by ok,
    -uczelni - tu studenci psują sprawę,
    -stadionów - kibice ...

    Wę-ek

  • 4. Data: 2012-09-20 09:43:11
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-20 09:31, Wędrowniczek pisze:

> [...]
    > Podobnie wytłumaczyć można złe działanie:
    > -urzędów - petenci są niepotrzebni,
    > -szpitali - gdyby nie pacjenci - było by ok,

    Bardzo słuszna uwaga.
    Miałem ciotkę, która w dużym pokoju trzymała dywan zwinięty i nie
    wpuszczała tam nikogo z wyjątkiem wigilii, Wielkanocy i jakichś
    większych świąt. Ciotka już nie żyje, a parkiet i dywan - jak nowe!
    Jacek

  • 5. Data: 2012-09-20 15:23:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    > barany.
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/660747,wrocla
    w-koleiny-na-aow-obwodnica-do-poprawki-zdjecia,id,t.

    A ja myslalem, ze to podklad dla "betonowych artystów", co to tak ładnie
    bloki obsmarowują.

  • 6. Data: 2012-09-20 15:32:52
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    To jeszcze nic. W Limanowej artyści wymalowali linie na rozjechanym kocie.
    http://limanowa.in/wydarzenia/news,9974.html

    Znajomy mi opowiadał że w jakiejś miejscowości w zimie kładli asfalt i na
    wiosnę okazało się że nietrafili na podbudowę jakieś 1,5 metra i na wiosnę
    wszystko na roztopach się zapadło. Chłop na polu swoim obsianym ozimą zastał
    asfalt.

    Tak się improwizuje w tuskolandii.

    Marek

  • 7. Data: 2012-09-20 18:24:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 09:43:11 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > wpuszczała tam nikogo z wyjątkiem wigilii, Wielkanocy i jakichś
    > większych świąt. Ciotka już nie żyje, a parkiet i dywan - jak nowe!

    Potwierdzam miałem podobny przypadek w rodzinie :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2012-09-21 12:15:01
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-09-20 15:32, 4CX250 pisze:
> [...]
    się
    > zapadło. Chłop na polu swoim obsianym ozimą zastał asfalt.

    a mi kolega kolegi sąsiada babci siostry wuja opowiadał, że w Krakowie położyli tory
    tramwajowe na przejściu dla pieszych bo nie trafili w podkłady, a że ciemno było to
    myśleli, że dobrze kładą. No i teraz tramwaje muszą czekać na zielone światło dla
    pieszych, żeby przejechać na drugą stronę. Tory układał osobiście Tusk.