  • 1. Data: 2010-09-17 09:14:11
    Temat: Jaki PSPICE ??
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Jak w temacie. Co polecacie? Chodzi mi o jakiś prosty , darmowy z sieci.
    Analiza transcient i częstotliwościowa , FFT mile widziane. Ma to służyć do
    analizy prostych układów w celach edukacyjnych.

    MH

  • 2. Data: 2010-09-17 09:45:34
    Temat: Re: Jaki PSPICE ??
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do
    > analizy prostych układów w celach edukacyjnych.

    http://www.analog.com/en/content/CU_multisim_SPICE_p
    rogram_download/fca.html

    Maciek

  • 3. Data: 2010-09-17 10:26:20
    Od: Mariusz Ł <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-17 11:14, MH pisze:
> [...]
    > Analiza transcient i częstotliwościowa , FFT mile widziane. Ma to służyć do
    > analizy prostych układów w celach edukacyjnych.

    http://www.linear.com/designtools/software/ltspice.j
    sp