  • 1. Data: 2015-03-22 19:11:16
    Temat: Jaki TV > 46" na Androidzie?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Jaki telewizor (wiekszy niz 46") na Androidzie polecacie?
    Czy lepiej dokupic miniPC osobno?

  • 2. Data: 2015-03-22 21:30:26
    Temat: Re: Jaki TV > 46" na Androidzie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.03.2015 o 19:11, jakson pisze:
    > Jaki telewizor (wiekszy niz 46") na Androidzie polecacie?
    > Czy lepiej dokupic miniPC osobno?

    moj głos oddaje na osobno. telewizor będziesz miał 10 lat, a 10letni
    android to straszna kicha. osobno dołożysz 100-200zł i z każdego tv
    zrobisz "smart". Tyle że z pilotem/sterowaniem przemyśl sprawę.
    JA kompletnie olałem "mini" i do pleców telewizora przymocowałem płytę
    główną, dysk i zasilacz.
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-03-23 09:25:02
    Od: Salata <s...@n...interia.pl>

    On Sun, 22 Mar 2015 21:30:26 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

> [...]
    > zrobisz "smart". Tyle że z pilotem/sterowaniem przemyśl sprawę.
    > JA kompletnie olałem "mini" i do pleców telewizora przymocowałem płytę

    Dokladnie, producentow dla tv jest przez ograniczony czas. Kupuj TV z
    mozliwie najlepsza jakoscia obrazu, a za dodatkowe pare zlotych wyposazysz
    go w przystawke z androidem, minipc stick, RPi czy co tam jeszcze bedziesz
    chcial w przyszlosci. Androida w TV potraktuj jako tylko bonus i nie
    kieruj sie tym. Wazny jest komfor obslugi (stabilnosc orogramowania,
    szybkie menu, ergonomia).

    Ja od pieciu lat uzytkuje plazme 720p i nie oddam jej za nic. Co najwyzej
    zmieni pokoj w ktorym jest uzytkowana. Wlasnie przez jakosc obrazu.
    Podpinam pod nia cokolwiek chece i kiedy chce. Jak za pol roku (chociaz
    watpie) padnie mi ion HTPC, to sobie pewnie kupie Amazon Fire. Pozniej
    wyjdzie jeszcze cos nowszego i lepszego.

    --
    regards
    Salata

  • 4. Data: 2015-03-24 16:20:52
    Od: Salata <s...@n...interia.pl>

    On Mon, 23 Mar 2015 09:25:02 +0100, Salata <s...@n...interia.pl>
    wrote:

> [...]
    > tylko bonus i nie kieruj sie tym. Wazny jest komfor obslugi (stabilnosc
    > orogramowania, szybkie menu, ergonomia).

    Nie wspominajac o nowych kodekach jak np h.265, nowych profilach dla juz
    istniejacych, obsludze streamingow 4K (2160p) itp, itd

    --
    regards
    Salata

  • 5. Data: 2015-04-04 04:38:25
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    jakson wrote in <news:men0nm$ja7$1@node1.news.atman.pl>
    > Jaki telewizor (wiekszy niz 46") na Androidzie polecacie?
    > Czy lepiej dokupic miniPC osobno?

    Popieram przedmowcow. Qp jak najlepszy "glupi" telewizor i do tego
    zewnetrzna "smartprzystawke".

    Warto wybrac model z obsluga Bluetooth, ktora to w przypadku SmartTV wydaje
    mi sie kluczowa. Zapewni kontakt z klawiatura ze zintegrowanym touchpadem
    (Logitech Wireless Touch Keyboard K400, Logitech K810 Bluetooth Illuminated
    Keyboard - ta bez dotykacza) czy bezprzewodowa sluchawkom.

    Pamietaj, ze wiele tabletow posiada port Micro badz Mini HDMI. IMHO
    ladowanie tabletu poprzez odrebny wtyk DC jest dobrym pomyslem. Podpiecie
    zasilacza nie odcina nas wtedy od jedynego portu USB.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info