  • 1. Data: 2013-07-24 21:36:43
    Temat: Jaki androidowiec do 1000zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Witajcie, co byście polecili do 1000zł

    - android 4.1 i miłoby było, gdyby jeszcze ze dwie aktualizacje dostał
    - co najmniej 4,3 cala
    - gorillaglas lub coś podobnego
    - wydajny! Ma się nie przywieszać, nie lagować, nie zawieszać na 5-10
    sekund zanim będzie można odebrać rozmowę.
    - znośny aparat (będzie używany jako rejestrator samochodowy)
    - obsługa sd
    - bateria na 1,5 dnia normalnego użytkowania
    - mile widziana dioda
    - kamera do wideorozmów

  • 2. Data: 2013-07-24 21:54:02
    Temat: Re: Jaki androidowiec do 1000zł
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.07.2013 21:36, PlaMa pisze:
> [...]
    > - znośny aparat (będzie używany jako rejestrator samochodowy)
    > - obsługa sd
    > - bateria na 1,5 dnia normalnego użytkowania
    sgs2. każdy inny którego JA przymierzałem miał dyskwalifikujące wady.

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-07-24 22:06:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-24 21:54, ToMasz pisze:

    > sgs2. każdy inny którego JA przymierzałem miał dyskwalifikujące wady.

    trochę dziadek... słyszałem też, że ekrany w nim pękają aż miło, no i ja
    z wydajnością? Ty tylko dualcore.

  • 4. Data: 2013-07-24 22:11:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.07.2013 22:06, PlaMa pisze:

    > trochę dziadek... słyszałem też, że ekrany w nim pękają aż miło, no i ja
    > z wydajnością? Ty tylko dualcore.
    kupiłem za 999zł z 24 mc gwarancji. za 2 lata będzie naprawdę dziadkiem.
    teraz jest modelem przebadanym na wszystkie strony, znanym pod każdym
    względem. MAsz dostępne tysiące wzorów etui, kabur kieszonek. jak
    kupiłem obudowę typu armour takak kaseta+guma.
    jaką masz konkurencje w 1000zł z gwarancją? sam poszukaj, może ktoś
    podpowie, jak spóbuje sobie przypomnieć dlaczego odrzuciłem. a może
    poprostu za słabo szukałem? Pytałem na grupie, nikt nie pomógł.

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-07-25 15:32:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-24 22:11, ToMasz pisze:

    > jaką masz konkurencje w 1000zł z gwarancją? sam poszukaj, może ktoś
    > podpowie, jak spóbuje sobie przypomnieć dlaczego odrzuciłem. a może
    > poprostu za słabo szukałem? Pytałem na grupie, nikt nie pomógł.

    myślałem o lg swift l9 albo o swift 4x hd, przeszła także myśl o xperii
    T (jeszcze niedawno były na allegro egzemplarze po 990 zł, w tej chwili
    nie widzę - więc może xperia s w to miejsce). Ostatecznie htc one x (ta
    sama sytuacja jak z xperią t - więc może one s w to miejsce).

    Czemu je odrzuciłeś?

  • 6. Data: 2013-07-26 10:22:20
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > - znośny aparat (będzie używany jako rejestrator samochodowy)
    > - obsługa sd
    > - bateria na 1,5 dnia normalnego użytkowania

    moze cos takiego
    http://allegro.pl/hit-lenovo-a820-quad-core-4x1-2-mh
    z-gwarancja-i3406254761.html

    co prawda koniec aukcji ale wydaje się całkiem ciekawa opcja

  • 7. Data: 2013-07-26 14:22:48
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-07-26 10:22, AT pisze:

    > moze cos takiego
    > http://allegro.pl/hit-lenovo-a820-quad-core-4x1-2-mh
    z-gwarancja-i3406254761.html

    > co prawda koniec aukcji ale wydaje się całkiem ciekawa opcja

    Oczywiście poza tym, że to z Chin - czekasz miesiąc albo dłużej, nie
    mówiąc o problemach z odesłaniem do naprawy.

    Paweł

  • 8. Data: 2013-07-26 18:13:46
    Temat: Re: Jaki androidowiec do 1000z?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > moze cos takiego
    > http://allegro.pl/hit-lenovo-a820-quad-core-4x1-2-mh
    z-gwarancja-i3406254761.html

    hmmm... może i chińszczyzna to jakieś rozwiązanie? Musze popatrzeć na
    jakieś testy w necie

  • 9. Data: 2013-07-26 18:26:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message
> [...]
    z-gwarancja-i3406254761.ht
    > ml
    > co prawda koniec aukcji ale wydaje się całkiem ciekawa opcja

    przymierzalem sie do nich, ale jest spory problem z softem, zazwyczaj nie
    maja polskiego, playa, rootowac sie da ale trzeba szukac na chinskich
    stronach, z alternatywnymi romami biednie wiec nawet instalacja recovery
    jest skomplikowanym zadaniem

  • 10. Data: 2013-07-26 20:22:54
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.07.2013 15:32, PlaMa pisze:

> [...]
    > nie widzę - więc może xperia s w to miejsce). Ostatecznie htc one x (ta
    > sama sytuacja jak z xperią t - więc może one s w to miejsce).

    Też mi się marzył większy ekran, ale przedewsztystkim o LG czytałem że
    czasami mają 2 sekundowy "lag" przy połączeniach telefonicznych, a także
    sciemniają ekran żeby się nie przegrzać. wyobraź sobie, telefon na
    kokpicie, słońce i włączona nawigacja grzeją go trochę, dodatkowo
    ładowanie i... telefon sciemnia ekran żeby uchronić elektronikę przed
    awarią. ja bym tego nie wytrzymał
    Co do wynalazków z chin. aparat interpolowany z 2 mpix? podzespoły
    trudne do ustalenia, oszacowania prędkości i prawdopodobnie zero
    optymalizacji. co z gwarancją? Jaka jakość rozmów, głośność dzwonka? Za
    dużo niewiadomych, a w moim wieku święty spokój staje się ważniejszy niż
    parę stówek, rozłożonych na 2 lata.
    Dodatkowo akcesoria. wspominałem o obudowie, kabelkach? drugiej baterii
    o ładowarce?

    ToMasz