  • 1. Data: 2009-04-05 19:28:15
    Temat: Jaki aparat z WI-FI?
    Od: "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl>

    Potrzebuję porady kogoś bardziej wtajemniczonego w bajeryjakie można znaleść
    w nowy telefonach.
    Dla mnie ma wybierać i odbierać, niestety moje dziecko zażyczyło sobie
    komórę z Wi-Fi.
    No i tu prośba do grupowiczów:
    Jaki aparat polecacie (producent, model), może opinie, no i czy w ogóle
    warto?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-04-05 20:01:49
    Temat: Re: Jaki aparat z WI-FI?
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To zależy od stopnia wykorzystania WiFi w telefonie. Dlamnie warto dla
    > mojej żony - zbęndny dodatek.
    No faktycznie masz racje ,to jest zbęndny wydatek -:)))

  • 3. Data: 2009-04-05 20:05:26
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Krzysztof.Wocial pisze:
    > Potrzebuję porady kogoś bardziej wtajemniczonego w bajeryjakie można
    > znaleść w nowy telefonach.
    > Dla mnie ma wybierać i odbierać, niestety moje dziecko zażyczyło sobie
    > komórę z Wi-Fi.
    zapytaj dziecko po co mu WiFi (to pytanie na serio) Wtedy będzie można
    lepiej odpowiedziec....

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-04-05 22:01:26
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Krzysztof.Wocial pisze:
> [...]
    > komórę z Wi-Fi.
    > No i tu prośba do grupowiczów:
    > Jaki aparat polecacie (producent, model), może opinie, no i czy w ogóle

    Coś z rodziny HTC - Hermes, Wizard. To są generalnie takie małe kombajny.

  • 5. Data: 2009-04-06 08:07:39
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No faktycznie masz racje ,to jest zbęndny wydatek -:)))

    Dodatek czy wydatek to mniej wazne, ale co znaczy "zbęndny" w slowniku
    nie figuruje :)

    pozdrawiam, leszek

  • 6. Data: 2009-04-12 22:48:45
    Od: "Maverick" <n...@a...ble.com>

    Czy zbędny? Zobaczysz po rachunkach za GPRS. Bele nie I-phone

    Pozdro, M.