  • 1. Data: 2009-04-04 22:54:50
    Temat: play gmail nokia
    Od: Clo <v...@v...ww>

    nokia 5610 -nowy soft
    play fresh

    jak skonfigurowac to pod gmaila
    - w aparacie nie ma opcji ustawiania portow albo ich nie widze kompletnie
    - probowalem tez m.google.pl sciagnelem soft ale on sie nie chce laczyc
    z siecia :( podobnie jak opera, tylko wbudowana przegladarka sie laczy

  • 2. Data: 2009-04-05 06:39:22
    Temat: Re: play gmail nokia
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Clo !

    W niedzielę, 5 kwietnia 2009, o godz. 00:54:50, napisałeś na temat: "play
    gmail nokia"
    Clo v...@v...ww, news:gr8p15$or0$1@nemesis.news.neostrada.pl

    Może Nokia E-Mail Configuration Tool
    http://www.nokia.com.pl/nokia/pomoc/oprogramowanie/z
    aawansowane/id75924.html

    --
    Hej!

    - Wolski przyłożył ucho do ziemi i usłyszał tupot niedźwiedzich kopyt. -

  • 3. Data: 2009-04-05 09:01:13
    Od: Clo <v...@v...ww>

    TZ pisze:
    > Cześć Clo !
    >
    > W niedzielę, 5 kwietnia 2009, o godz. 00:54:50, napisałeś na temat: "play
> [...]

    nie ma ustawien dla playa a jak wybiore przykladowo plusa to z kontem
    gmail to "Wybrano dostawcę usług e-mail niezgodnego z telefonem." ;(
    sorry ze tak marudze ale mam k800 a tu nagle nokia i odrazu widze ze to
    gowno za przeproszeniem gdzie nie mozna portu do pop3 ustawic :(
    wszytskie nokie sa takie wadliwe? Allbo zeby zadna aplikacja nie mogla
    wlaczyc sobie netu oprocz domyslnej przegladarki no paranoja

  • 4. Data: 2009-04-05 09:37:35
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Clo" <v...@v...ww> napisał
    > wszytskie nokie sa takie wadliwe? Allbo zeby zadna aplikacja nie mogla
    > wlaczyc sobie netu oprocz domyslnej przegladarki no paranoja

    https://konfiguracja.playmobile.pl/hsconfig/public/s
    ervice.do - to też nie
    działa? No to pozostaje instrukcja obsługi...

    M.

  • 5. Data: 2009-04-05 09:57:12
    Od: Clo <v...@v...ww>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Clo" <v...@v...ww> napisał
    >
    > https://konfiguracja.playmobile.pl/hsconfig/public/s
    ervice.do - to też
    > nie działa? No to pozostaje instrukcja obsługi...
    >
    > M.

    nie dziala niestety to w pierwszej kolejnosci sprawdzilem :(

    instr obslugi ... tam nie ma tego nie marudzilbym na grupie jakby to
    latwe bylo /a cholernie latwe sie wydaje tylko nokia nie ma opcji/

  • 6. Data: 2009-04-05 10:26:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Clo" napisał:

    > nokia 5610 -nowy soft
    > play fresh
    >
    > jak skonfigurowac to pod gmaila

    http://paparadit.blogspot.com/2008/07/setting-up-ema
    il-in-nokia-5610.html

    JoteR

  • 7. Data: 2009-04-05 12:46:43
    Od: Clo <v...@v...ww>

    JoteR pisze:

    > http://paparadit.blogspot.com/2008/07/setting-up-ema
    il-in-nokia-5610.html

    > JoteR

    jup znalazlem to ... poszlo ... ale dopiero gdy zaczelem od samiuskiego
    zera usatwiac konto wczesniej gdy chcialem zmodyfikowac ustawienia
    wgrane z konfiguratora playa to nie bylo opcji zmiany portu ... chore

    a jaka moze byc przyczyna tego ze aplikacje typu opera nie chca sie
    laczyc z siecia ? nawet jak mam wlaczony gprs na stale to i tak jest
    info ze nie ma podlaczenia do sieci

  • 8. Data: 2009-04-05 14:11:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Clo pisze:

    > a jaka moze byc przyczyna tego ze aplikacje typu opera nie chca sie
    > laczyc z siecia ? nawet jak mam wlaczony gprs na stale to i tak jest
    > info ze nie ma podlaczenia do sieci

    Musisz sobie skonfigurować usługę INTERNET.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-04-05 15:04:44
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    animka pisze:

    > Musisz sobie skonfigurować usługę INTERNET.

    Dokładnie, jest to konfiguracja która nie przychodzi jak zauważyłem w
    Play przy umieszczeniu karty w nowym telefonie. Są 3 ustawienia
    MMS
    WAP
    i właśnie INTERNET

    warto wysłać sobie sms-a konfiguracyjnego ze strony play dla konkretnego
    telefonu.A duzo tam nawet egzotycznych aparatów jest.

    Max

  • 10. Data: 2009-04-05 15:43:32
    Od: Clo <v...@v...ww>

    MM pisze:

> [...]
    >
    > warto wysłać sobie sms-a konfiguracyjnego ze strony play dla konkretnego
    > telefonu.A duzo tam nawet egzotycznych aparatów jest.

    http://konfiguracja.playmobile.pl/
    tam jest tylko
    sms
    wap
    mail

    i to mam ustawione ... czyli oprocz wapo-internetu ktory dziala
    normalnie w przegladarce nokii musze miec kolejny net do przegladania w
    innych ? ych