  • 1. Data: 2009-04-05 19:35:06
    Temat: Karty I-Smartphone
    Od: "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl>

    Na allegro jest wiele ofert sprzedaży kart I-Smartphone
    np. http://www.allegro.pl/item536298329_536298329.html
    które umożliwiają obejście sim-locka.
    Ponieważ mam Alcatela z którego nie moge zdjąć sim-locka zastanawiam się nad
    zakupem takiej karty. Czy to rzeczywiście działa?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 2. Data: 2009-04-05 19:40:25
    Temat: Re: Karty I-Smartphone
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 5 Apr 2009 21:35:06 +0200, mkonst napisał(a):

> [...]
    > Ponieważ mam Alcatela z którego nie moge zdjąć sim-locka zastanawiam się nad
    > zakupem takiej karty. Czy to rzeczywiście działa?

    Zazwyczaj tak. Sprawdź czy twój telefon jest na liście - będziesz miał
    podstawę do reklamacji gdyby przypadkiem jednak nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.