  • 1. Data: 2009-04-04 16:50:08
    Temat: play abonament
    Od: "olo" <v...@v...vv>

    Witam jak poza wydzwonieniem mozna wykorzystac
    pakiet zlotowek w abo w play jakies sms specialne itp ?

    pozd

  • 2. Data: 2009-04-04 16:59:47
    Temat: Re: play abonament
    Od: Mane <m...@w...pl>

    olo pisze:
    > Witam jak poza wydzwonieniem mozna wykorzystac
    > pakiet zlotowek w abo w play jakies sms specialne itp ?

    Polaczenia/smsy/mmsy krajowe i internet.

  • 3. Data: 2009-04-04 18:47:43
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Mane pisze:

    > Polaczenia/smsy/mmsy krajowe i internet.

    No niestety, tylko tyle. Szkoda że nie można doładować konta prepaid.
    Czasami nie wygadam wszystkiego, a niestety w Play dla firm minuty
    przepadają.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 4. Data: 2009-04-04 19:37:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mane" napisał:

    > Polaczenia/smsy/mmsy krajowe i internet.

    W sensie transmisji GPRS? Nie za bardzo, to leci poza abonamentem.

    JoteR

  • 5. Data: 2009-04-04 21:13:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No niestety, tylko tyle. Szkoda że nie można doładować konta prepaid.
    > Czasami nie wygadam wszystkiego, a niestety w Play dla firm minuty
    > przepadają.

    Nie mozna?
    Ja mam abo w Play OnLine i tam mozna. (przez www - "Mój Play" -> "Usługi")
    Dziwne, ze w abo glosowym nie mozna...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-04-04 21:50:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "SDD" napisał:

    > Nie mozna?
    > Ja mam abo w Play OnLine i tam mozna. (przez www - "Mój Play" -> "Usługi")
    > Dziwne, ze w abo glosowym nie mozna...

    Można, tyle że doładowanie idzie spoza abonamentu, jest doliczane do
    faktury, a pytającemu chodziło o spożytkowanie niewykorzystanej kwoty
    abonamentu. Chyba, że w Play dla firm jest inaczej?

    JoteR

  • 7. Data: 2009-04-05 05:54:25
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > W sensie transmisji GPRS? Nie za bardzo, to leci poza abonamentem.

    To zależy w jakim abo. U mnie - firmowy sprzed półtora roku - internet jest
    w ramach abo.

  • 8. Data: 2009-04-05 09:10:43
    Od: Mane <m...@w...pl>

    JoteR pisze:

    > W sensie transmisji GPRS? Nie za bardzo, to leci poza abonamentem.

    U mnie leci z abonamentu, mam Play Abonament.

  • 9. Data: 2009-04-05 09:24:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mane" napisał:

    > U mnie leci z abonamentu, mam Play Abonament.

    W Play Abonament 40, który swojego czasu był w kręgu mojego zainteresowania,
    transmisja była poza abonamentem, w 50 i 70 faktycznie w ramach pakietu
    złotówek.

    JoteR