  • 1. Data: 2015-01-10 21:13:22
    Temat: Jaki dysk ssd do PC
    Od: Paweł <e...@w...pl>

    Witam.

    Czy warto kupić na system win 7 Samsunga ssd 850 pro 128Gb? (10 Lat
    gwarancja)

    Czy lepiej za te cenne kupić inny dysk może cos polecicie?

  • 2. Data: 2015-01-10 21:20:42
    Temat: Re: Jaki dysk ssd do PC
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2015-01-10 o 21:13, Paweł pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy warto kupić na system win 7 Samsunga ssd 850 pro 128Gb? (10 Lat
    > gwarancja)
    >
    > Czy lepiej za te cenne kupić inny dysk może cos polecicie?
    Dysk jak dysk. Czy jest sens 10letniej gwarancji? Za jaką różnicę w
    cenie? Co ci z gwarancji na dysk za np 9 lat, gdzie pewnie taki dysk
    będzie wtedy wart tyle co koperta, w której miałbyś go na gwarancję
    wysłać ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2015-01-10 22:27:55
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Czy warto kupić na system win 7 Samsunga ssd 850 pro 128Gb? (10 Lat
    > gwarancja)
    >
    > Czy lepiej za te cenne kupić inny dysk może cos polecicie?

    Nie patrz na to. Ja mam ten dysk i jestem bardzo zadowolony. Fajny jest.
    Poza tym co byś chciał kupić w tej kategorii cena/jakość/wydajność?

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2015-01-11 09:42:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2015 21:13:22 +0100, Paweł napisał(a):

    > Czy warto kupić na system win 7 Samsunga ssd 850 pro 128Gb?

    Pewnie  że warto ale na ch... ci 128? Kup 64 bo mniejszego pewnie nie
    znajdziesz.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2015-01-11 11:18:43
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Pewnie że warto ale na ch... ci 128?

    Bo 256 GB jest za drogi?

    > Kup 64

    Dysk systemowy - wbrew wyobrażeniom linuksiarzy - to nie tylko katalog
    C:\Windows.

    JoteR

  • 6. Data: 2015-01-11 11:43:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Pewnie  że warto ale na ch... ci 128? Kup 64 bo mniejszego pewnie nie
    > znajdziesz.

    Czy te małe nie mają czasem słabych prędkości zapisu?

    --
    Piter

  • 7. Data: 2015-01-11 13:59:48
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Pewnie że warto ale na ch... ci 128? Kup 64 bo mniejszego pewnie nie
    > znajdziesz.

    Wyglada na to, ze pytajacy czytal rozne testy / porownania SSD
    i w przeciwienstwie do Ciebie ma o tym jakiekolwiek pojecie.

    Kupowanie 64GB SSD nie ma najmniejszego sensu z wielu wzgledow, np.:
    - finansowych
    - wydajnosciowych

  • 8. Data: 2015-01-11 14:01:32
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Dysk systemowy - wbrew wyobrażeniom linuksiarzy - to nie tylko katalog
    > C:\Windows.

    Przeciez swapa, hiber-costam i tempy bedzie trzymal na talerzowym...

    ;)

  • 9. Data: 2015-01-11 14:23:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 13:59:48 +0100, jakson napisał(a):

    > Kupowanie 64GB SSD nie ma najmniejszego sensu z wielu wzgledow, np.:
    > - finansowych
    > - wydajnosciowych

    Koszt używanych SSD na Allegro to ok. 2zł/GB bez względu na pojemność,
    więc twój argument o finansach odpada.
    Co do wydajności to nie znam takiego parametru. Stare serie SSD miewały
    mniejszą prędkość odczytu i zwłaszcza zapisu dla dysków o najmniejszej
    pojemności ale od 64 GB zjawisko praktyczne nie występuje.
    Więc albo nie masz racji albo ja o czymś nie wiem. Przejdź do konkretów.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2015-01-11 14:27:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 14:01:32 +0100, jakson napisał(a):

    > Przeciez swapa, hiber-costam i tempy bedzie trzymal na talerzowym...
    >
    > ;)

    I po co te złośliwości. Swap, tempy i hibercośtam spokojnie się
    zmieszczą na 64GB i jeszcze sporo miejsca zostanie na system i aplikacje
    użytkowe. A nawet na parędziesiąt GB obrabianego pliku.
    A poza tym co złego w trzymaniu tego na talerzu? Jak komuś nie zależy na
    szybkości SSD akurat w tych zastosowaniach bo np. swapa system
    praktycznie nie używa?
    --
    Jacek