  • 1. Data: 2015-01-11 18:56:34
    Temat: Samsung M3 portable 2TB - transfer 400kB/s
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Zawsze kupowałem dyski zewnętrzne Toshiby, no i zachciało mi się
    Samsunga M3 Portable 2TB.
    No i mam za swoje, coś mu odbiło i podczas kopiowania nagle transfer
    jest 400-500kB/s.
    Najgorsze, że w środku siedzi zdaje się dysk USB a nie SATA +
    przejściówka, więc pozostaje mi przegranie teraz danych z tą zawrotną
    prędkością (kable, gniazdka, i komputer podmieniany i nic to nie dało).
    Czy te dyski są aż tak awaryjne (2TB)? Czy mi się tak trafiło?
    Do Polski się wysyła dyski gwarancyjnie? Bo RMA widzę na stronie Seagate
    trzeba pisać.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-01-11 20:01:23
    Temat: Re: Samsung M3 portable 2TB - transfer 400kB/s
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 18:56, Irokez pisze:
> [...]
    > Czy te dyski są aż tak awaryjne (2TB)? Czy mi się tak trafiło?
    > Do Polski się wysyła dyski gwarancyjnie? Bo RMA widzę na stronie

    Ile powinien trwać Short test w SeaTools?

    --------------- SeaTools for Windows v1.2.0.10 ---------------
    Unit Model: Samsung M3 Portable
    Model: ST2000LM005HN-M201AAD
    Firmware Revision: 2BC10003
    Short DST - Started 2015-01-11 19:26:43
    Short DST - Pass 2015-01-11 19:49:19

    Ciekawostka po tym teście napęd nagle przyspieszył więc spieszę z
    kopiowaniem, bo przy wcześniejszych 500kB/s wychodził mi czas 4 tygodnie.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-01-11 21:08:04
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 20:01, Irokez pisze:

    No dobra, nie powinien tyle. Jak przyspieszył na chwilę trwało to:
    Short DST - Started 2015-01-11 20:24:15
    Short DST - Pass 2015-01-11 20:26:21

    Ale i tak zdechło
    Short Generic - Started 2015-01-11 20:20:29
    Short Generic - FAIL 2015-01-11 20:20:32
    SeaTools Test Code: 6C9AC2A4

    Widzę można na Warszawę posłać. No nic. Popróbuję zrzucić co się da i do
    wymiany.
    No i trzeba będzie kupić 2TB dysk 3,5 cala aby mieć backup takiego 2,5
    cala. I na pewno nie Samsunga, dobrze że skończyli z dyskami HDD.

    Irokez

  • 4. Data: 2015-01-12 08:36:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 21:08, Irokez pisze:

> [...]
    > No i trzeba będzie kupić 2TB dysk 3,5 cala aby mieć backup takiego 2,5
    > cala. I na pewno nie Samsunga, dobrze że skończyli z dyskami HDD.

    Kup WD albo Hitachi to wtedy zobaczysz jakie to gówno ... akurat
    statystycznie Samsung ma najmniejszą awaryjność jeśli chodzi o dyski.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-01-12 10:38:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 08:36, Chris pisze:

    > Kup WD albo Hitachi to wtedy zobaczysz jakie to gówno ... akurat
    > statystycznie Samsung ma najmniejszą awaryjność jeśli chodzi o dyski.

    Ja - sure.
    To do statystyki dołóż jeszcze mojego 2.5" 320GB Samsunga (też gówno z
    interfejsem USB jedynie).
    Jako tako chodzi z komputerami, ale 90% sprzętu AV go nie widzi

    Pozdrawiam - Mirek

  • 6. Data: 2015-01-12 11:32:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-01-11 18:56, Irokez wrote:

> [...]
    > prędkością (kable, gniazdka, i komputer podmieniany i nic to nie dało).
    > Czy te dyski są aż tak awaryjne (2TB)? Czy mi się tak trafiło?

    Sciagnij sobie hddscan i odpal, powinien odczytac przez mostek USB
    z dysku parametry S.M.A.R.T. - moze sie dowiesz wiecej o co chodzi
    (np. wzrost licznikow w parametrze dotyczacym ponownych prob
    odczytu/korekty danych, no i oczywiscie bady - moze sypie sie
    nosnik albo mechanika).

    Speedfan po podlaczeniu dysku USB tez potrafi go wykryc i odczytac
    dane smart + ma calkiem przyzwoita baze interpretacji i porownywania
    wynikow stanu dysku z innymi egzemplarzami, online.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2015-01-12 11:38:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 12 Jan 2015 10:38:16 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Ja - sure.
    > To do statystyki dołóż jeszcze mojego 2.5" 320GB Samsunga (też gówno z
    > interfejsem USB jedynie).
    > Jako tako chodzi z komputerami, ale 90% sprzętu AV go nie widzi

    I to aby na pewno wina dysku?

    [ Tak śmierdzą tylko pingwiny i niektóre zakonnice. ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 8. Data: 2015-01-12 11:50:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 11:38, Przemysław Ryk pisze:

    > I to aby na pewno wina dysku?

    Pewnie nie, ale w końcu to dysk nie działa :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-01-12 12:05:54
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > Czy te dyski są aż tak awaryjne (2TB)? Czy mi się tak trafiło?
    > Do Polski się wysyła dyski gwarancyjnie? Bo RMA widzę na stronie Seagate

    Ja tam mam na M3 500GB USB3 przy kopiowaniu 6GB pliku 45-85MB/sec
    średnio 70 GB/sec.

    miab

  • 10. Data: 2015-01-12 12:07:30
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 12:05, miab pisze:

    > Ja tam mam na M3 500GB USB3 przy kopiowaniu 6GB pliku 45-85MB/sec
    > średnio 70 GB/sec.
    ... średnio oczywiście 70 MB/sec

    miab