  • 31. Data: 2016-08-19 09:34:51
    Temat: Re: Jaki fotelik dla dziecka
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 18 Aug 2016 17:56:47 +0200
    buty <b...@o...pl> wrote:

    > to sie tylko ta szyne zdejmuje i normalnie zaklada ?

    Ale jak tak teraz patrzę na tego Hero, to skąd wziąłeś informację że on ma isofix?
    Według mnie nie ma jak i ten zwykły Young Sport, na stronie nic nie ma na temat
    mocowania za pomocą isofix.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 32. Data: 2016-08-19 10:29:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 16:06, szerszen pisze:

    > z tego co widzę na zdjęciach to da się, dokładnie tak samo jak i ten bez isofixa

    > mocowanie ifoxix musisz mieć już w samochodzie, nie wiem czy da się je zamontować
    do auta które wyjechało z fabryki bez niego i modelowo nie jest do niego przygotowane

    Miałem Volvo V40 bez IsoFix i można było domówić po czasie uszy do
    montażu IsoFix-a. Cały ten IsoFix to takie uszy z dziurą dospawane za
    oparcie fotela w bagażniku. Foteliki mają szyny które mają zakończenia
    jak pasy i po prostu wpinają się w te uchwyty w bagażniku.

    Co do montażu fotelików z IsoFix w autach bez to na 99% nie będzie z tym
    problemu bo szyny w fotelikach są chowane i jak ktoś ma IsoFixa w aucie
    to są po prostu wyciągane.

    http://foteliki-pod-lupa.pl/wp-content/uploads/2013/
    11/IMG_9280.jpg

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 33. Data: 2016-08-19 10:32:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    do auta które wyjechało z fabryki bez niego i modelowo nie jest do niego przygotowane

    Zestaw do dokupienia w przypadku Forda.

    http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Uchwyt-fotelika-dziec
    iecego-ISOfix-do-FORD-Focus/2750

    Cały ten IsoFix to blaszka z uszami :) druga opcja to zamiast blaszki
    dokręcanej po prostu już uszy są wspawane do karoserii.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2016-08-19 10:35:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-17 o 17:40, buty pisze:
    > Witam
    > Jaki fotelik 9-18 dla dziecka do audi b7 ? tylna klapa ma na koncu takie
    > zaokraglenia(podparcia) bo zwykle samochody maja tak zwana zwykla kanape.

    Jak nie masz IsoFixa to możesz dokupić za niewielkie pieniądze.

    http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A4-8E-B7-Isofix
    -Halterung-hinten-rechts-Kindersitz-Halter-m-Huelse-
    /112055344582

    Nie wiem dokładnie jaki masz model ale jest tego dużo do wyboru.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2016-08-19 13:17:25
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-19 o 07:29, Mirek Ptak pisze:
    > Moja młoda ma teraz 9 lat i 140cm wzrostu - mieści się jeszcze, ale już
    > powoli myślimy o zmianie na podkładkę, ale dopóki będzie OK, to chce w
    > nim jeździć, bo super trzyma głowę w czasie spania :)

    No właśnie - może ktoś spotkał jakiś wynalazek, który zastępuje górną
    część fotelika? Tzn, żeby było boczne podparcie pod głowę (i może
    ramiona), ale już bez siedziska.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2016-08-19 13:39:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Aug 2016 07:29:58 +0200, w <57b69956$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Moja młoda ma teraz 9 lat i 140cm wzrostu - mieści się jeszcze, ale już
    > powoli myślimy o zmianie na podkładkę

    Hmm, ja na podkładkę zmieniłem przy wzroście ok. 128cm.

  • 37. Data: 2016-08-22 09:04:19
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 19 Aug 2016 10:32:30 +0200
    Chris <a...@g...pl> wrote:

    > Zestaw do dokupienia w przypadku Forda.

    > Cały ten IsoFix to blaszka z uszami :) druga opcja to zamiast blaszki
    > dokręcanej po prostu już uszy są wspawane do karoserii.

    Dzięki ;)
    Dobrze wiedzieć na przyszłość.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 38. Data: 2016-08-22 16:25:56
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-08-18 o 11:59, Przemyslaw P. pisze:

    > Też szukam w przedziale 9-18 lub 9-25. Na chwilę obecną na placu boju pozostał mi
    tylko Axkid Minikid. Zajmuje niestety sporo miejsca, ale ma Test Plus, więc jest
    bezpieczny.

    znajomi mają jakiegoś Axkida, ma isofixa jak i możliwość mocowania tylko
    pasami - co ciekawe mocowanie isofix jest polecane tylko w zakresie
    9-18kg, powyżej 18 kg zalecają w instrukcji tylko przy mocowaniu pasami.
    Znajomi przy tym i tak wolą mocować pasami. Z TestPlusem miałem
    przyjemność testować Britaxa/Romera MaxWay - chwilę zajmuje przypięcie
    fotelika w samochodzie, ale potem trzyma się jak przymurowany.

    --
    Pozdr.
    Michał