  • 1. Data: 2016-08-17 17:40:06
    Temat: Jaki fotelik dla dziecka
    Od: buty <b...@o...pl>

    Witam
    Jaki fotelik 9-18 dla dziecka do audi b7 ? tylna klapa ma na koncu takie
    zaokraglenia(podparcia) bo zwykle samochody maja tak zwana zwykla kanape.

  • 2. Data: 2016-08-17 18:17:10
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Właśnie jestem w trakcie wyboru takiego fotelika. Polecam blog osiemgwiazdek i ew.
    tylem.pl chyba. Popatrz na foteliki montowane tyłem do kierunku jazdy, ale polecam
    wizytę osobiście z autem i przymiarkę na żywo do auta. My mieliśmy swoje typy i
    niestety życie je zweryfikowało - nie każdy fotelik montowany tyłem pasuje do auta
    bez problemów. Ale gorąco polecam lekturę nt fotelików i te właśnie montowane tyłem -
    są najbezpieczniejsze, a przecież chyba o to ma chodzić.

  • 3. Data: 2016-08-17 23:40:56
    Temat: Re: Jaki fotelik dla dziecka
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 17.08.2016 o 17:40, buty pisze:
    > Witam
    > Jaki fotelik 9-18 dla dziecka do audi b7 ? tylna klapa ma na koncu takie
    > zaokraglenia(podparcia) bo zwykle samochody maja tak zwana zwykla kanape.

    Jak zawsze polecę Cybex, pewne i sprawdzone w 2 autach (znajomi też mają).
    http://cybex-online.com/pl/carseats

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-08-18 08:28:11
    Od: buty <b...@o...pl>

    W dniu 2016-08-17 o 23:40, Chris pisze:

    > Jak zawsze polecę Cybex, pewne i sprawdzone w 2 autach (znajomi też mają).
    > http://cybex-online.com/pl/carseats

    a bez isofixa ?

  • 5. Data: 2016-08-18 08:45:24
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 08:28, buty pisze:

    > a bez isofixa ?

    np. http://cybex-online.com/pl/carseats/solutionx.html

    Wszystkie modele są w wersji isofix jak i bez. Ja mam wersję bez isofix
    a moja była ma wersję z isofix (foteliki takie same). Wersje z isofix
    mają w nazwie FIX.

    Ale jak bym miał brać teraz to brał bym z isofix bo to nie ma znaczenia
    dla auta, szyny isofix się wyciąga z fotelika jak masz mocowanie albo
    chowa jak nie masz.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-08-18 09:14:53
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Ale te montowane tyłem do kierunku jazdy chyba są tylko na isofix. Chociaż mam
    wątpliwości co do Sirony M2, bo nie mogę znaleźć jak jest montowany...

  • 7. Data: 2016-08-18 09:16:13
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 17 Aug 2016 17:40:06 +0200
    buty <b...@o...pl> wrote:

    > Jaki fotelik 9-18 dla dziecka do audi b7 ?

    To ja może z innej beczki. Kilka lat temu stałem przed podobnym zagadnieniem, jednak
    po obejrzeniu kikudziesięciu fotelików i przymierzeniu do nich młodego, zdałem sobie
    pytanie czy jest w ogóle sens zakupu takiego fotelika.
    Odpowiedź brzmiała, nie.

    Dlatego kupiłem i byłem bardzo zadowolony z fotelika Recaro Young Sport, wtedy
    dopiero wchodziły na rynek, ale teraz jest ich pełno, także polecam przymierzyć się
    do niego i zastanowić.

    Głównym czynnikiem wpływającym na powyższą odpowiedź było to, że mój syn od urodzenia
    po dzień dzisiejszy ze wzrostem jest na szczycie siatki centylowej, nie wiem jak u
    Ciebie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2016-08-18 09:32:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 09:14, Przemyslaw P. pisze:
    > Ale te montowane tyłem do kierunku jazdy chyba są tylko na isofix. Chociaż mam
    wątpliwości co do Sirony M2, bo nie mogę znaleźć jak jest montowany...

    Ale te do montażu tyłem to masz chyba tylko OD URODZENIA DO 105 CM, OD
    URODZENIA DO OK. 4 LAT a kolega w poście szuka czegoś 9-18 (waga) więc
    fotelików dla starszych dzieci.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2016-08-18 09:35:50
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>