  • 21. Data: 2010-10-12 10:11:09
    Temat: Re: Jaki klucz
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:43i7b6521bu14ftioalbafr669pd3qj2lq@4ax.com...

    > A co bedziesz ten szrot odkrecal - idz zdac na zlom, a potem kup sobie
    > nowy, dobry, a nie jakies wypierdzanie g* reanimuj :-P

    Ale to właśnie jest prawie nowy, z salony.
    Tyle że dzieciak zdążył podrosnąć więc trzeba mu kierownicę podnieść.

  • 22. Data: 2010-10-12 12:15:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-11, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > A propos - czy ma ktoś pojęcie jaki klucz jest potrzebny, żeby odkręcić
    > śrubę przy kierownicy roweru?
    > Odkręcenie imbusa z góry nic nie daje, domyślam się że trzeba odkręcić tą
    > dużą przy widełkach, ale nie mam tak dużego klucza, a nie chciałbym
    > przestrzelić przy zakupie na oko.

    Potrzebne jest zadanie pytania na właściwej grupie...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2010-10-12 18:32:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
> [...]
    > wiadomości
    > Ale to właśnie jest prawie nowy, z salony.
    > Tyle że dzieciak zdążył podrosnąć więc trzeba mu kierownicę

    O, o prawie nowy.
    Stary zlom, ktorego miejsce jest w hucie. I siodelko ma
    napierdziane :-P

    Sam bedziesz nowa fura jezdzil, a dziecku zalujesz, pewnie mu nawet
    kasku nie kupiles :-:P
    Czy moze zona kupila i ty teraz tez bedziesz powiekszal :-P

    J.

  • 24. Data: 2010-10-13 00:30:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    >
    > O, o prawie nowy.
    > Stary zlom, ktorego miejsce jest w hucie.

    Roczny rower do huty?
    Bez jaj.
    Jeszcze z 10 userów pewnie będzie miał zanim tam trafi.

    I siodelko ma
    > napierdziane :-P
    >
    > Sam bedziesz nowa fura jezdzil, a dziecku zalujesz,

    Nie bardzo kumam czego niby żałuję, skoro nowy rower kupiłem?

    > pewnie mu nawet kasku nie kupiles :-:P

    Oczywiście że kupiłem.