  • 11. Data: 2013-12-04 09:50:55
    Temat: Re: Jaki kompresor do kół - osobówki
    Od: Anruszewisz <a...@o...eu>

    W dniu 2013-12-04 09:02, sqlwiel pisze:

    > A jak często musisz dopompowywać? Może coś z wentylami / felgami /
    > oponami jest nie-tak?
    > Ja pompuję raz w roku, jak przekładam zimowe/letnie. Mam w garażu
    > kompresor z wyzłomowanej lodówki, bez żadnych przeróbek. Świetnie się
    > spisuje, choć jest bez manometru (jakoś mi się nie chciało nic
    > dokombinowywać).

    Wentyle wymieniałem, felgi nie skrzywione, opona nie dziurawa, a raz na
    2 tygodnie musze dopompowac, spada z ok 2,2 na ok 1,7

  • 12. Data: 2013-12-04 09:58:15
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-04 09:50, Anruszewisz pisze:

> [...]

    Odpowiadając komuś obok, dla kogo "wydłub z lodówki" oznacza "zepsuj
    lodówkę" dopowiem:
    Rozglądaj się po osiedlu, może ktoś wystawi koło śmietnika starą
    lodówkę, przejedź się na złomowisko, albo tam, gdzie oddaje się sprzęt AGD.

    Dla Ciebie (skoro chcesz mieć wygodę) - dokup do takiego kompresorka
    końcówkę z manometrem, taką warsztatową. Choć nie sądzę, abyś dostał ją
    poniżej stówy.

    > Wentyle wymieniałem, felgi nie skrzywione, opona nie dziurawa, a raz na
    > 2 tygodnie musze dopompowac, spada z ok 2,2 na ok 1,7

    To jest nie do zaakceptowania.
    U mnie przez rok (w tym pół roku wiszenia na haku) spada od 2.0 do 1.8,
    nie w każdej.
    Opony stare? (Zrobiły się porowate?) Nie wiem. Spytaj gumiarza.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2013-12-04 10:39:52
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 grudnia 2013 09:58:15 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    >
    > nie w każdej.
    >
    > Opony stare? (Zrobiły się porowate?) Nie wiem. Spytaj gumiarza.

    Z kompresorkiem od lodówki jest jeden mały myk. Nawet jak jest ze starej
    wyeksploatowanej lodówki to bez problemu zrobi pod 30 atmosfer. Trochę to trwa ale
    jak ktoś zapominalski to niezłego melanżu może narobić jak da porządne przewody.
    Bardzo porządną końcówkę z manometrem, pistolet do przedmuchiwania i spory kawałek
    wężyka zwiniętego w sprężynę kupiłem w Jula za 29,90. Inna sprawa że akurat w
    promocji, znaczy się przecenione, było.

  • 14. Data: 2013-12-04 10:45:36
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-04 10:39, k...@g...com pisze:

> [...]
    wężyka zwiniętego w sprężynę kupiłem w Jula za 29,90. Inna sprawa że akurat w

    Z ciśnieniem: niestety, zgadza się :) Jeden z moich bije do 32, drugi
    (od starszej, bardziej prymitywnej lodówki) do 16. Ale montaż wężyka na
    końcówce mam dość partacki i czasami nawet przy 4 wybija.

    Tnx. Cenna wskazówka. Trza się rozglądać, bo pewno gdzie indziej też się
    pojawią. Wszak wiadomo, że promocje to fikcja.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 15. Data: 2013-12-04 14:13:38
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 grudnia 2013 08:51:08 UTC+1 użytkownik Anruszewisz napisał:

    > To mozecie jakis polecić ??

    Tak - ContiMobilityKit
    12V
    15A
    max.8bar
    całość zamknięta w pudełku z tworzywa
    działa świetnie ;)

  • 16. Data: 2013-12-04 14:14:27
    Od: s...@g...com

    Przepraszam za niewycięte cytaty...

  • 17. Data: 2013-12-04 14:25:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-04, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

    > Tak - ContiMobilityKit
    > 12V
    > 15A
    > max.8bar
    > całość zamknięta w pudełku z tworzywa
    > działa świetnie ;)

    Fajny i solidny ale raczej nie przystosowany do regularnego pompowania kol
    w samochodzie. Zeby te 0,5 atm napompowac to mu sie zejdzie pare minut
    a kompresor ma niestety tloczek i przekladnie plastikowa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2013-12-04 15:14:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-12-04 09:50, Anruszewisz pisze:

    > Wentyle wymieniałem, felgi nie skrzywione, opona nie dziurawa, a raz na 2 tygodnie
    musze dopompowac, spada z ok 2,2 na ok 1,7

    Wszystkie koła??? Paranoja, ja najczęściej przez cały sezon nie muszę dopompowywać.
    A może... często mierzysz, i do tego takim długim wężem, a manometr nie w końcówce,
    tylko stacjonarny?
    Bo wiesz, każdy taki pomiar to mierzalny ubytek powietrza :)

  • 19. Data: 2013-12-04 15:18:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-12-04 09:49, Marcin N pisze:

    > Co to w ogóle za porada? "Wydłub sobie z lodówki".

    Lodówka może być z wysypiska... podjeżdżasz, dajesz flaszkę i za kwadrans masz ;)

  • 20. Data: 2013-12-04 15:23:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    > Lodówka może być z wysypiska... podjeżdżasz, dajesz flaszkę i za kwadrans masz ;)

    W każdym domu znajdzie się niepotrzebna szprycha rowerowa, szpulka od
    nici czy lodówka... ;)

    --
    Best regards,
    RoMan