  • 61. Data: 2013-12-05 15:58:00
    Temat: Re: Jaki kompresor do kół - osobówki
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-05 15:01, AZ pisze:

    > Nie :-) W sumie juz sie nie dziwie, nie pomyslalem...

    Nieporęczność tej butelki była nieco zniechęcająca. Coś nieco mniejsze
    od butli turystycznej 2kg plus sztywna, lekko wygięta rurka zasilająca
    ok. 60cm. Taką przynajmniej widziałem w hakenkrojclandzie ok '90.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 62. Data: 2013-12-05 16:42:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-05, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > Nieporęczność tej butelki była nieco zniechęcająca. Coś nieco mniejsze
    > od butli turystycznej 2kg plus sztywna, lekko wygięta rurka zasilająca
    > ok. 60cm. Taką przynajmniej widziałem w hakenkrojclandzie ok '90.

    Dla mnie byla poreczniejsza niz manewrowanie tym:

    <https://lh3.googleusercontent.com/-KqQmg0EqPHc/Tlq1
    zjq8AGI/AAAAAAAAEd4/5z522Zt9Cg8/w1204-h903-no/P82705
    82.JPG>

    ;-)

    --
    Artur