    From: "Anglofilka" <...@...COM>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jaki lekki sprzęt do Supermemo?
    Date: Wed, 22 Apr 2009 06:09:37 +0200

    Witam

    Proszę o skierowanie mnie do odpowiedniej grupy jeśli ta nie jest
    odpowiednia (oczywiście poza grupą alt.pl.nauka.angielskiego).

    Chciałabym używać Supermemo w sposób mobilny, to znaczy móc
    ten program używać w każdej wolnej chwili, w różnych miejscach.
    Istotna jest zatem lekkość i wydajność baterii, a także wygoda
    uzależniona np. od wystarczającej wielkości ekranu.
    Chcę ten program używać do nauki angielskiego.Wydaje mi się,
    że możliwość odtwarzania i nagrywania głosu jest bardzo ważna.

    Zamierzam specjalnie kupić zarówno odpowiedni lekki sprzęt jak
    i Supermemo w wersji na dany sprzęt (zakładam, że jest niezbędna
    specjalna wersja, odpowiednia do sprzętu i oprogramowania).

    Proszę zatem o radę jaki lekki sprzęt najbardziej się do tego nadaje.
    Cena jest sprawą wtórną.

    Będę bardzo wdzięczna za rady.

    Pozdrawiam
    Ewa