  • 151. Data: 2010-03-16 10:18:44
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-16 11:03:13 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > To jest właśnie efekt TWA.

    Naprawdę daleko mi do TWA.

    > Przecież nie napisał wcale steku bzdur. Może trochę upiększył słowami
    > technologię, ale nie napisał nieprawdy tylko napisał entuzjastycznie.
    > IMHO

    Napisał, napisał. O zawiasach, o hamulcach, o możliwościach terenowych.
    Nie chce mi się już tego rozbierać na czynniki pierwsze, ale raz że
    miałem okazję przelecieć się DeTkiem, dwa że mam jakieś odniesienie do
    innych sprzętów i było w tych postach wiele rozminięć się z prawdą.

    > A nt.ocen artystycznych chciałem się nie wypowiadać, bo się nie znam.
    > http://www.ansibl.com/projekty/greenzone_sciana_1.ht
    ml
    > Nie wiem na przykład co z tym jest nie tak? Fachowo wykonane i chuj.

    I nyndznie obfotografowane. Raczej chodziło mi o inne "twory
    artystyczne" z zakresu grafiki komputerowej, które prezentują poziom
    conajwyżej marny, ale to już totalnie NTG. W każdym razie ktoś, kto
    lansuje się na mega szpeca, a w swoim portfolio umieszcza gnioty jest
    mało wiarygodny. Nie wspominając o pyszałkowatej pozie guru od
    techniki, który niełaskaw jest podjąć merytorycznej dyskusji i
    udowodnienia twardymi argumentami swojej wiedzy (fakt że w bardzo
    przypierdalackim towarzystwie jest tylko niewielką okolicznością
    łagodzącą).

    > W ogóle wtrącanie tutaj wątka oceny prac graficznych, żeby udowodnić,
    > że Tomy M. się na niczym nie zna i jest wsiowym głupkiem, to akurat
    > cienki manewr, chłopaki.

    Równie cieńki jak teksty Tomiego pod adresem Kucza, o którego
    znajomości technikaliów mieliśmy się tu okazję nie raz przekonać, nie?

    Ale może EOT?

    de Fresz

  • 152. Data: 2010-03-16 11:59:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Ale może EOT?

    Ale ktory EOT ?

    Bo jesli chodzi o EOT pod tytulem dlaczego Tomy jest zly i na jak wiele
    sposobow mozemy mu to pokazaz to EOT, amen, kurwa!
    I drugie Amen...

    Ale jesli chodzi o TWA to nawet jeszcze nie zaczelismy.
    :-)

    KJ

  • 153. Data: 2010-03-16 12:46:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jasio napisał(a):
    > To jest właśnie efekt TWA.

    To jakies linie lotnicze?

    > Przecież nie napisał wcale steku bzdur. Może trochę upiększył słowami
    > technologię, ale nie napisał nieprawdy tylko napisał entuzjastycznie.

    Dokladnie! Bardzo fajnie z emocjami opisany motocykl! Jesli tych emocji
    nie kumaja stare wyjadacze ksiezniczko-preclowe no to tylko swiadczy to
    o nich. Same onanizatory motocyklowe. I w kupie razniej. Zawsze to
    fajnie dojebac komus kto akurat w tym watku zajebiscie chcial pomoc z
    wyborem. No ale wiadomo, ze nie detek tylko giees pincet albo cebe
    pincet czarna z australii.

    Co do technikaliow - to Kuczu sie pierwszy przypierdolil o pierdole ze
    ten system nie taki nowy. Ale co to ma do rzeczy to ja nie wiem. Ale
    wazne ze reszta bedzie mogla se pojezdzic po kolesiu. A meritum gdzies
    ucieklo. Pewnie karmic fiordy. A motocykle sa w sercach.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 154. Data: 2010-03-16 12:48:48
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 16 Mar 2010 13:46:20 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    [...]
    > To jakies linie lotnicze?

    Pierwsza zasada TWA jest taka, że nie pisze się o TWA!

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 155. Data: 2010-03-16 13:03:48
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message
    > On Tue, 16 Mar 2010 13:46:20 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
    > <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Pierwsza zasada TWA jest taka, że nie pisze się o TWA!

    Nie psuj juz chlopakowi (Amilowi, znaczy ) uzywania na "ksiezniczkach".
    Kiedy mu przejdzie moze znowu napisze cos zabawnego.

    weFAQ&v=qvj

  • 156. Data: 2010-03-16 13:08:21
    Od: n...@s...com

    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

> [...]
    >fajnie dojebac komus kto akurat w tym watku zajebiscie chcial pomoc z
    >wyborem. No ale wiadomo, ze nie detek tylko giees pincet albo cebe

    Amilus, nie unos sie. Detek jest zajebistym, tanim jezdzidlem. Ale
    pls, niechze nie robi z niego chujniewiejakiej maszyny co kasuje
    konkurencje. Pisalem juz Twoj priw, detek ma dwie zalety. Jest trudny
    do zajebanie i tani w utrzymaniu. Koniec przewag nad dowolnym
    wspolczesnym enduro.
    Osobiscie NIE polecam go nikomu kto chce jezdzic w 2 osoby dalej niz
    30-40km. Zwlaszcza z jakimis bagazami. Opinie swoja wyrazam po 2
    latach uzytkowania tego zajebistego sprzeta.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 157. Data: 2010-03-16 14:00:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kefir napisał(a):
    > Nie psuj juz chlopakowi (Amilowi, znaczy ) uzywania na "ksiezniczkach".
    > Kiedy mu przejdzie moze znowu napisze cos zabawnego.

    E Kefiru ja se nie uzywam, ja jestem Waszym sumieniem. I chyba nie
    jedynym jak widac :) To Wy jestescie coraz smieszniejsi w tym trzymaniu
    sie za rece, szkoda ze tego nie widzicie :) Paradoksalnie na zywo to
    zupelnie inne ludzie, ale to zupelnie jak ze mna :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 158. Data: 2010-03-16 14:09:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-16 10:46, Kefir pisze:

    > Jeno z ta "zielenina" u Kucza pomysl mocno nie trafiony, gdyz czlek to w
    > technice kuty na cztery nogi i ogon. Smykalke ma i tez sie realizuje.

    Odjep sie ode mnie. I tyle. Bym se chcial cos napisac to bym pisal sam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 159. Data: 2010-03-16 14:28:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message

> [...]
    > rece, szkoda ze tego nie widzicie :) Paradoksalnie na zywo to zupelnie
    > inne ludzie, ale to zupelnie jak ze mna :)

    Dla mnie jest zabawne obserwowac jak Krakusy wytaniaja na czym tylko sie da,
    przyslowiowo, ciagnac drut aluminowy z kazdej zlotowki. Na codzien
    zachowuje te ucieche dla siebie. Oczywiscie, nie wszyscy i nie generalnie
    lecz regonalne pomysly na zaoszczedzenie grosikow bawia i zaskakuja,
    szczerze zapewniam.
    Sa zalety "trzymania sie za rece": zaliczylbym do nich posiadanie przyjaciol
    czy, chocby, dobrych znajomych. W te wlasnym sosie chrzcza sobie dzieci,
    swiadkuja na slubach, odwiedzaja w szpitalach, podaja kubek wody w chrobie
    gdy nie ma kto tego zrobic, zadzwonia i zapytaja"co u Ciebie, moze czegos
    potzrebujesz" lub odprowadzaja w ostatnia droge. Nie bierz tego doslownie,
    to tylko przyklady na kogo mozna liczyc nie wyrabiajac na niektorych
    zakretach zyciowych a co zaczelo sie od usenetu. Rzeczywiscie, inny punkt
    widzenia, z dystansu, widzacy w tym wylacznie internetowa smiesznosc mozne
    byc trudny do zrozumienia, dla Internetowych postronnych widzow zas trzezwy
    i jedynie sluszny.
    BTW: Kuczu mi ani brat, ani swat, wiem ze duzo wie i ze nie nalzey mu
    przeszkadzac w jedzeniu zupy meksykanskiej, zas "Tomy M" jakos nie
    skorzystal ze sposobnosci by sie dac poznac wiec jest 1:) dla Kucza lecz
    mecz trwa 24/7.
    Sumujac wreszcie 'plusy dodatnie i plusu ujemne" mam w dupie czy to jest dla
    sianownego Sumienia smieszne czy tez nie i jakimi epitetami ma akurat kaprys
    rzucic. Jak wszyscy ma prawo do humorow. Wazne by cos smiesznego napisalo od
    czasu do czasu. TIA.
    Dobra, sie wyszumialem, czas do innych zajec. Papa.

    weFAQ&v=qvj

  • 160. Data: 2010-03-17 07:23:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    --